Uiteraard, dat is niet meer relevant nml. Iemand uitmaken voor randdebiel omdat diegene een spelletje voor de volle mep koopt is in mijn ogen gewoon een beetje sneu, iedereen moet toch lekker zelf weten wat ie doet ?
Je bent het met me eens dat als je weet dat Capcom je 3 minuten na de launch lekker voorover laat buigen met DLC-gemelk, en er over een jaar voor de halve prijs een grotere, betere game verkrijgbaar is met alle DLC erin en meer, dat je dan wel een hele grote fan van de game moet zijn om het dag 1 te kopen...!? Ben je dat niet, en de game lijkt je gewoon wel 'ok', dan ben je idd een randdebiel als je het nu koopt, terwijl je als je even geduld hebt voor veel minder geld een grotere betere versie kunt kopen.
Toch geeft dat de grootste kick, en doe het ze maar eens na . Maar je hebt wel een beetje gelijk. Zij grinden geen kilometers van pipelines af in Alaska natuurlijk. Ik vind trouwens die flightsuits wel een beetje een jammere toevoeging. Als je dan ziet dat je keihard gaat neerklappen op een rots, gewoon even die suit gebruiken om naar een veilig stukje te zweven. Haalt toch een beetje de uitdaging eruit denk ik ..
En dan heb je ook nog mensen die geen waarde van geld weten, dus die bestellen hem lekker bij de FRS voor de volle mep. Lekker boeiend, ik vind hem ook te leuk om 3 of misschien wel 6 maanden te wachten voor hij afgeprijsd is. De laatste tijd wel meer fouten gemaakt met spellen waarvan ik dacht dat ze snel zouden zakken kwa prijs. SSX is een instant buy voor mij
Waar heb je dat gelezen dan? Eerste keer dat ik dat bij deze game hoor. Van mij hoeft het ook niet; 3D voegt echt niks toe aan gaming IMO.
Voor mij ook niet. Is me veel te veel een hype. In films hoef ik het niet (aangezien het in een hoop films niet goed is uitgewerkt). En daarnaast zie ik het toch niet/amper in 3D, dus dan hoeft het ook niet voor mij.
Ik ben blijkbaar een van de weinige die wel weg is van 3D. Die dieptes vind ik echt prachtig. Ik merk dat velen 3D slechts waarderen als er bepaalde effecten in zitten (shit op je af komt enzo). Je moet je dus voorstellen bij SSX dat (mits het goed is uitgewerkt) je boven op die berg staat en écht de verte in kan kijken. Net alsof je dus echt op een berg staat. Dat is imo toch een groot verschil met "plat" beeld. Bij veel 3D films zie eerst ff het logo van paramount pictures. Het is iets kleins maar een wereld van verschil met het 3d logo.
Elise and own the planet: Himalayas Game ziet erg echt goed uit, trouwens ik hoor verhalen dat het geen "echte" mp heeft, maar dat je alleen tegen ghosts rijd, of is dat alleen voor een bepaalde mode. neem aan dat er wel een fatsoenlijke MP in zit toch?
Weet niet of je TrackMania kent, maar dat werkt precies op die manier. Betekent dat je dus niet echt met elkaar racet. Maar gewoon de snelste tijd probeert te zetten, en niet op hetzelfde moment start... kinda lame.
Ja, maar je racet tenminste niet alleen tegen een ghost, maar tegen echte mensen. Ik zie verder niet het grote verschil met 'echte' MP waar je anders de helft van de tijd in lobby's zou zitten; hier is het 1 grote doorlopende match. Slim idee. Bij Trackmania is dat ook erg leuk.
Een fatsoenlijke MP is toch bijna niet mogelijk, die slopes zijn zo groot en met zoveel verschillende paden dat je elkaar na 10 seconden toch al niet meer ziet, of je moet exact dezelfde route rijden. Daarbij ging het in mijn vriendenkring vroeger toch altijd al om het vergelijken van scores en tijden, en met die soort Autolog functie (uit NFS Hot Pursuit) zit dat wel goed in deze SSX.
SSX is voor mij altijd een game geweest waarbij de ervaring voor jezelf is. Lekker chill de bergtoppen afrijden en onmogelijk tricks doen. Werkt calmerend. Zou niet eens een MP willen.
Zoals die vent het uitlegt klinkt het wel logisch en goed. Ik denk dat het op deze manier wel tof is online. Steeds in lobby's zitten en matchmaken is ook niet alles. Het systeem van Trackmania zit goed in elkaar.
Camo & Krooked - Breezeblock Camo & Krooked - Portal Dels - Capsize ft. Joe Goddard & Roots Manuva Digitalism - Blitz DJ Shadow - I Gotta Rock (Irn Mnky Swagger Mix) Felguk ft. Example - Plastic Smile Flux Pavilion - I Can't Stop Foster the People - Houdini Handsome Furs - Damage Hyper - Accelerate J Boogie's Dubtronic Science - Magik (Egyptian Lover Remix) ft. Aima the Dream, Cait La Dee & Raashan Ahmad Kid Digital - Done With That ft. Profit Konrad Old Money - Big Error Lateef the Truthspeaker - Oakland ft. Del the Funky Homosapien & The Grouch Nero - Scorpions Noisia - Could this Be Noisia - Machine Gun Pretty Lights - Hot Like Dimes Raffertie - Twitch (It Grows and Grows: SSX Version) Run-DMC - It's Tricky (SSX Pretty Lights Remix) Skrillex - Scatta ft. Foreign Beggers & Bare Noize Styrofoam Ones - Better The Big Pink - Stay Gold The Herbaliser - What You Asked For The Hives - 1000 Answers The Naked and Famous - Young Blood The Prototypes - Your Future The Qemists - Lifeline The Qemists - Bones ft. Kellermensch The Qemists - Stompbox Theophilus London - I Stand Alone (Ocelot Mix) TRS-80 - Mirage Turbowolf - A Rose for the Crows Two Door Cinema Club - Something Good Can Work (The Twelves Remix) Wretch 32 - Traktor Zion I and the Grouch; - Drop It on the 1 Volgens http://www.xboxonly.nl/nieuws/24341/Soundtrack_van_SSX_onthuld/
Speaking to fan podcast The Ubercast, creative director Todd Batty said the demo should hit Xbox Live on February 21, worldwide. The demo will feature one primary playable character, Zoe, but you can unlock Mac by referring a friend. Ridenet will be enabled, and the demo will cover two tutorials including a sky diving lesson, and four events.
Ken echt niemand van de soundtrack! Alleen don diablo maar hij zuigt.. Maja zal er wel goed bijpassen want dat hebbe alle ssx games