1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Demo komt in de vakantie, perfecte timing! :D

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
  3. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je ook je characters ook upgrade en aankleden en dergelijk?

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    •Two Door Cinema Club - Something Good Can Work (The Twelves Remix)

Dit is een lekker nummer!

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    RUN DMC ken je toch wel....

Zag een paar namen, Skrillex, Noisia, Flux Pavilion, Nero.. heb die namen allemaal op 1 en dezelfde dubstep cd staan. Zie ook dat ze verdeeld zijn over drum & bass en dubstep, dit zijn echt hele goeie :) (al wordt skrillex door z'n commercialiteit hier en daar wat gehaat). Noisia sowieso erg bekend.

Vaak vind ik het toffer om zoveel mogelijk onbekende namen te hebben, leer je weer is wat nieuws kennen. Ik verwacht een top soundtrack, ga de nummers nu niet luisteren merk 't wel in de game.

Edit: ik moet overigens wel zeggen dat ik redelijk veel pop up zie in de verte.. dacht dat dat tegen deze tijd onderhand niet meer voor kwam. Heel storend is het overigens niet.

Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Wel erg jammer dat ze nu dan weer met bijna alleen maar dubstep komen.. wat een overgehyped kut genre vind ik dat zeg... :mad:

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het gevoel dat als iets opeens door groter publiek gewaardeerd wordt het meteen wordt gezien als "overhyped" "commeciële troep" etc. Gelukkig doe ik daar niet mee en waardeer muziek op zichzelf... en wat dat betreft vind ik persoonlijk dubstep echt een gruwelijke stijl. Die bass en drops _O_

Had nog niks van de tracklist gelezen of gezien maar vind 't heerlijk dat het erin zit. Gelukkig verschillen persoonlijke smaken :b:

9. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Gelukkig voor jou. Maar ik vind het gewoon stom dat als een paar mensen dubstep leuk vinden, je het ineens overal tegenkomt. Wordt gewoon irritant als je er niet van houdt. En het is wel een hype. Over een jaar is dubstep weer uit voor het grote publiek, net als dat belachelijke jumpstyle.

Gewoon jammer dat er niet net als vroeger van elk genre een ongeveer gelijke hoeveelheid in zit.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jammer dat ze net de twee grootste kneuzen op deze review hebben gezet; een hoop onzin geblaat dus, met weinig echte nuttige punten over de game zelf.

Heb het idee dat ze de game helemaal niet gespeelt hebben...

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Een paar mensen :+

Dubstep is toch al wel heel wat groter dan Jumpstyle. Zover ik kan herinneren is Jumpstyle buiten Luxemburg/Frankrijk nooit echt populair geweest.. laat staan in de VS?

Vind het anders nog vrij netjes verdeeld.. Maar 5 dubstep nummers?

12. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je geen gamekings kijke vriend, gamekings lopen altijd te geine dat is hun manier van presenteren.

Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Valt wel mee, ligt eraan wie de review doet. Steven, Simon en JJ vind ik het goed doen. Uit de mond van Pascal komt nooit een zinnig woord.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.:thumbs: Had het niet beter kunnen zeggen.

15. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Boris, Melle, Dennis, Skate, Pascal, Jelle ze lopen allemaal te geine. Donny en Steven zijn wel even wat serieuzer maar die zijn ook altijd in voor een geintje.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gast, daar gaat het niet om.
    Ja ze lopen allemaal te geinen, dat maakt het ook leuk om naar te kijken, maar een review met alleen maar dom gezever; dat niet.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    + 1

Wat een tyfus herrie is dat zeg, normaal gesproken gebruik ik dit soort woorden niet. Maar Dubstep is toch geen muziek meer? Begint vaak leuk en dan ineens..

Nouja, ieder z'n muziek smaak hé, dit spel houd ik nauwlettend in de gaten. Donderdag ben ik weer ff in 't ouderlijk huis en dan ga ik de demo wel downloaden. Lekker spelen met m'n eigen muziek enzulks.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha :lol: kan me voorstellen hoor...
    Dubstep is echt hate it or love it..

Zelf kan ik het wel waarderen.

Hier ook erg benieuwd naar de demo!

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan dubstep ook wel waarderen, al ligt het aan het moment en aan de nummers. Sommige nummers zijn veel te commercieel om lekker te zijn, maar er is prima dubstep te vinden. En is nu een enorme rage, dus menig nummer krijgt een paar dubstep deuntjes erin.

Hoop dat ik vandeweek mjin nieuwe HDD binnen heb, oude is gesneuveld en wil wel de demo kunnen spelen.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Morgen de demo he? Man i can't wait!!!! Hopelijk echt weer een beetje dat SSX en Tricky gevoel terug.

Deel Deze Pagina