Zal wel in de loop van de middag zijn. Benieuwd of m'n HDD vandaag thuis aankomt (en of iemand pakketje dan aan kan nemen, anders duurt het nog wel even voordat ik hem op kan halen bij postkantoor).
WAT, demo vandaag?, nee joh, echt waar?? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *rent door de kamer*
Goede stap van SSX om een demo uit te brengen. Heb echt super veel zin aan een amped-achtige game. Direct maar ff downloaden. Iemand al een kleine review?
marketplace site. Ik heb alles al opgenomen (inclusief de tuts), maar ik haal niet meer dan brons en zuig. (ik houd te veel ingedrukt). Goed genoeg? Of mag ik het pas uploaden als ik zilver/goud haal? Te lang geleden dat ik SSX heb gespeeld.
Eerste impressie: geinige demo. Ik heb alleen nog wat moeite om echt lange trucs aan elkaar te maken, het landen ging eerst elke keer fout maar je merkt dat het steeds beter lukt na een paar potjes. Het gaat lekker snel en de goede trucs zien er ook vet uit. Voor mij wordt het geen day 1 aanschaf, maar de game komt er zeker nog een keer.
Alleen goud is goed genoeg voor ons Dulle. Haha neen, gewoon uploaden. Zo zitten 99% van de mensen straks te spelen.