1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het lukt me maar niet om Gold te verslaan op race it. Ik verpest het telkens op kleine stukken. Al m oet ik zeggen dat 02:17:30 niet zo een slechte tijd is.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je hebt in de demo gewoon één stage die je kunt racen he? Whitehorn Mountain JT2 dus.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gold verslaan is ook een dikke uitdaging merk ik.. of we doen iets fout :+

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zijn er mensen hier die in de demo wel gevallen zijn?
    Ik namelijk niet en het is toch te hopen dat het in de volledige versie wel kan...

Oja en voeg me maar toe als je over een weekje tijden wil vergelijken of tegen mijn ghost wil rijden :)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Trick It kan je in ieder geval wel vallen.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vaak.

Je post dit gewoon om te patsen met je skills. :+

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu paar potjes spelen om te kijken of ik een lekkere route kan vinden om te rijden. Ik vind de drop van Race it persoonlijk leuker dan die van Trick it.

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Race It best moeilijk hoor... Om Trick It te unlocken moet je eerst die race behalen door #1 te worden. Pittig! :eek:

Wie vind freestyle (tricks) ook veel leuker dan racen in extreme sport games?

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Jawel, een paar keer gevallen, maar het is wel een stuk makkelijker om goed te landen dan in SSX3, helaas...

Lijkt dus toch erop dat ze het nogal versimpeld hebben, en hoewel dat voor de flow wel lekker is (als je in SSX3 een beetje kut was dan crashde je 10x per race ofzo), is het de vraag of het dan wel uitdagend genoeg blijft.

Wat betreft het verslaan van Gold: in de oude SSX kon je natuurlijk steeds betere stats unlocken, dus ook speed enzo. Wellicht dat dat hier meetelt!? Ik heb geen idee.

Jammer dat Nate er niet inzit btw. Dat was toch wel mijn favoriete rider in SSX3.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij klopt het met de scores ook niet, vast weer die EA servers die niet lekker werken. Ik heb meerdere vrienden die in de buurt van mijn score zitten, en toch zie ik ze niet bij de standings....

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik moest de demo een keer opnieuw opstarten voordat mijn friends tevoorschijn kwamen.

Ik wil em al tijden pre-orderen, en na de demo al helemaal. Maar stiekem hoop ik nog steeds dat de PU met een leuke aanbieding komt; jaarabbo + de game. :p Alleen geen idee hoe groot de kans is dat dat gaat gebeuren. Er staat nu al een tijdje Diablo III. Hebben ze daar nou geen smaak qua games. :mad: :+

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Was EA nou van plan om mogelijk na de release te kijken of split screen mogelijk is? In Tricky was dat echt te geniaal.

Level in het donker is trouwens erg tof! Jammer dat EA hier weer zo'n gare LE bij heeft waar Eddie en een mountain exclusive zijn. Moby was altijd een baas, maar dat kan je dus vergeten als je de game veel later koopt. Of het moet ooit op Marketplace komen...

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Volgens mij krijg je Eddie bij de LE. Moby zit standaard in de game :)

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, zag het :+. Anyway, bij alle pre-orders krijg je hem zowat al. Heb ME3 en FIFA Street al in Maart, komt ooit nog wel dan een keer.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zal vast wel op Marketplace komen, zoals met al die pre-order crap :)

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die Bulldog trick race kun je toch gewoon in het Nieuw Zeeland gebied spelen? Tenminste bij de race heb ik Silver gehaald en ik kon gewoon die trick wedstrijd doen.

Mijn eerste race haalde ik 2:21:30 ongeveer met zelfs 1 keer vallen, de tweede keer ging ik meer tricks doen zodat ik bijna constante boost had en haal ik zonder te vallen een langzamere tijd 8).

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Godver, ik had bijna gold. Het was 02:13:86 tegen 02:14:16. Fuck dit 8).

Edit: Gold gehaald. 02:19: 93. Awww Yeah.

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn.....gaat niet zo lekker als vroegah.:9
    Nieuwe controls werken wel fijner dan de classic mode raar genoeg...

Nog maar eens wat oefenen.

Moet wel zeggen; speelt heerlijk weg. Blij dat ik em in de pre-order heb staan.:thumbs:

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Paar keer kunnen grinden aan de helikopter, awesome. Tof dat je toch ook met de rechter stick kan spelen, al is het eigenlijk zoals altijd (Skate, FIFA) altijd maar wat random bewegen omdat ik het moeilijk kan. :+

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik de enige die met oldskool SSX controls speelt? :+ (classic)

Deel Deze Pagina