[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog steeds deze :+


    Ik ga de demo niet meer spelen, anders heb ik er straks al genoeg van zodra ik de full game in handen heb. :D Ben wel nog aan het twijfelen of die Mt. Fuji (die van de LE iig) wel de meerprijs waard is...
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Xboxhome heeft hem voor €47 inclusief Edie en meer staat er. Neem dus aan ook Fuji, kut demo. Zag dat ik mijn loon binnen had dus vanochtend toch maar besteld. :mad:

    Tijd bij de race was 2:15 vanmiddag ongeveer, in ieder geval Dulle daarbij ingehaald want dat was mijn doel. Bij tricks ongeveer 6600000 ofzo, kom een miljoen tekort om Dulle in te halen. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, excuus om deze weer te plaatsen, haha. :+


    Toen ik het gisteren uploadde dacht ik dat het nog best een crap run was (en sommigen zullen dat nu ook vinden) maar gisteravond kwam ik helemaal niet meer in de buurt van deze score 8) Je moet bij deze game echt in een flow zitten wil je een beetje scores halen. Er valt niks te forceren; als het even niet loopt dan kun je beter stoppen. :p
    Vooral met de sticks was het erg. :+ Dat ga ik dus nooit meer doen.

    En
    ghehe, awesome. :cool:
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat Ridernet is toch best wel geniaal;
    in Hot Pursuit was het al super, maar met SSX is het echt gewoon damn brilliant!

    Heerlijk om de tijden/scores van je Friends te zien en proberen te verbeteren!:thumbs:

    Nog één keer...nou nog één keertje dan....nóg één keertje en dan stop ik echt......Fuck wat is dat verslavend!:b:
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ja. Dat had ik dus ook al ontdekt. Echt te verslavend wanneer er dus een vriend weer boven je staat. Helaas heb ik niet zoveel vrienden in mn lijst die dit spel spelen. Voeg me dus even toe!

    Heb nu 2.00.47 gehaald op Race It. Sneller vind ik nu echt niet te doen. Je moet de balans vinden tussen je Tricky meter (en daardoor boost) vol te houden en bij de jumps proberen snelheid te behouden. Alleen dat is nog best lastig.
    Volgens mij is dit wel een redelijke tijd waar mn vriendenlijst een hele kluif aan heeft.

    Tot zover nog geen shortcuts gevonden.

    Bij trick-it zit ik rond de 15 miljoen, hoger krijg ik die ook niet.

    Trouwens Dulle, bij Trick-it kan je veel rustiger aandoen. Race-it speel je alsof je Trick-it speelt en Trick-it speel je alsof je Race-it speelt. Even alvast een tip voor de retail :).
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Miscshien ligt de race baan me gewoon meer om tricks te maken en de trick baan om snelheid te maken? :+ Slecht design!

    Haha, ik had bij Race it tijdens de race ook al een moment waar ik tegen mezelf dacht 'you're doing it wrong!'. Teveel tricks!
    Het andere filmpje heb ik zelf nog niet teruggekeken, maar het klinkt heel aannemelijk dat ik daar ook iets verkeerd doe. :cool: Maar daar zal het meer toeval zijn denk ik. Snelheid willen maken om veel air te krijgen, maar uiteindelijk rag ik gewoon door de baan heen. Niet met voorbedachte rade, maar so be it. :p
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt inderdaad. Waren maar een paar momenten, maar om veel punten bij Trick It te krijgen moet je soms ook eens rustig aandoen maar wel trucjes blijven doen om je multiplier en je combo door te laten gaan. Je kan bijvoorbeeld ook in dat ijsdeel nog een paar tricks tegen de randen doen. Ik rag daar ook gewoon vaak doorheen. Haha.

    Zin in de retail!
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Is er ook een manier om de tutorial opnieuw te doen met de andere controls om te kijken wat fijner is?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je niet iedere keer bij het opstarten van de demo weer de mogelijkheid om de tutorial te doen?
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Te verslavend om opnieuw op te starten.
    Ik hoop dat je in de retail de controls aan kan passen want ik zou graag springen met (A) en de graps met de thumbstick doen. Krijg nu vaak duplicate trick.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, gold in de race it baan. Nog wel 2:14 ofzo, hier is al 1:51 gehaald 8). Automatisch grinden is wel vervelend, soms moet ik echt moeite doen om ergens niet te grinden.
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    1:51? 8) Ik vond het al een hele prestatie om 2:10 neer te zetten. :+
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier moet eigenlijk een filmpje bij. Ben er vrijwel zeker van dat ze een shortcut hebben gevonden. Aangezien ik niet onder de 2 minuten uitkomt als ik hem perfect uitrij en de hele tijd kan boosten door Tricky.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Neeeeeee...wat hoor ik nou net? Dat je dus helemaal niet tegen mensen zal racen online? Dus stel ik wil met een paar vrienden online tegen elkaar racen van een berg af, om elkaar te zien crashen etc... dat kan je dus vergeten?

    http://www.gamefaqs.com/boards/615811-ssx/62034245
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Kan je ook nog vallen? vooral bij 1:45.
    [was even wat minder actief en geen zin om ... pagina's terug te lezen, maar zal zeker wel in te stellen zijn?

    Morgen even de demo downloaden :)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je valt niet snel in deze game, maar je kan wel gewoon vallen (gelukkig).
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het echt waar is wat die lui op Gamefaqs zeggen, weet ik niet of ik deze game wel persé wil halen. Ik keek echt ernaar uit om tegen vrienden te racen,maar dan ook echt tegen ze racen, niet hun ghost of wat dan ook. Wtf man.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is inderdaad wel erg jammer.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht nog wel tot ik er meer over hoor voordat ik echt met conclusies kom, maar het is niet iets wat ik had verwacht. Met NFS was het juist ook zo leuk om tegen elkaar te racen, ok een hele andere game, maar toch.

    Gewoon SSX,Tricky , SSX3 maar dan online en met een hele zooi mensen die bergen af sjeezen en tegen elkaar aan knallen en weet ik veel allemaal...please EA :mad:
     

Deel Deze Pagina