Idd, iemand nog tips? Ik ben vet langzaam daar ik continu tricks aan het doen ben. Moet echt sterk wennen zeg!
Paar pagina's terug staan een aantal video's van snelle tijden, ik zou je aanraadden om deze route een beetje aan te houden en goed de balans voor jezelf te zoeken tussen je trick meter opbouwen en puur snelheid maken. Voor de rest is het denk ik gewoon veel proberen en oefenen en dan gaat het steeds een beetje sneller! Mijn huidige tijd staat nu op 1:54.86 maar veel sneller lukt me nu nog niet..
Vandaag naar een aantal winkels opgebeld of ze hem al verkochten En al die mensen zo van 'huh, die komt toch pas over een week uit?'. Oftewel geen succes. Niet dat ik dat verwacht had, maar je moet toch wat he
Zo, nieuwe HDD binnen. SSX demo aan het binnen halen. Gaat langzaam zeg, damn. Weet niet eens of ik hem vanaaf wel kan spelen.
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=18344 Er staat wel iets van street date policy bij, maar er staat ook 'in stock'
Nou vroeger was VGP sneller Maar ik was ook niet van plan het daar te bestellen. Alhoewel ik zeer hoop dat alle webshops/winkels gewoon maandag verzenden/verkopen en dat ik dan dinsdag kan spelen
Yo syke! Ja maar dat is alweer een tijd geleden hoor Er zijn ook geen releases meer de laatste tijd waar ik bij wijze van spreken slapeloze nachten van heb. Zelfs Mass Effect 3 laat me nog koud. Ik vond de Reapers in de demo nou niet echt iets waar je bang voor zou moeten worden. Ik had grote kraters en complete anarchie verwacht, maar dat brachten ze maar matig.
Net besteld, 5 minuten de demo gespeeld en het voelde direct weer aan als SSX3 dus de keuze was snel gemaakt, daarnaast vond ik 47 euro (xboxhome) + pre-order zooi geen geld voor dit spel
Me ben ik nooit gehyped voor maar als ik hen uit de budgetbak vis speel ik hem non stop en vind ik het GOTY. Deze game wil ik snel hebben omdat SF x Tekken er ook aan komt.
ssx trickcombo... hallo, ik ben een groot ssx fan! maar nu heb ik al ff een vraag waar ik maar niet uit kom.. het klinkt misschien heel raar maar ik snap nou niet hoe het combosysteem werkt... grtz s17574