1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Deze held heeft anders genoeg soldaten achter zich aan gehad op ski's :p

     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha true, maar dit is Battlefield he. En niet Bad Company ook die nog lichtelijk komisch was in bepaalde aspecten. Het zou dan om BF3 gaan en das vrij serieuze shit, dan zie ik soldaten niet met snowboards van bergen af gaan. Het moet gewoon een nieuwe SSX zijn, het is er echt tijd voor ook.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten juist het hele over-the-top stijltje erin houden. Nu weet ik niet in hoeverre de Skate controls dat tegen zullen houden(heb die game ook niet gespeeld) maar ik de controls waren wat mij betreft gewoon goed. En voor realisme moet je bij Amped zijn denk ik, dat moet je niet gaan verwachten van SSX.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Amped is niet realistisch. Afgezien van de muntjes verzamelen en de superuberpowers was Shaun White Snowboarding wel realistisch. Alleen was de game verder saai uitgewerkt.
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Damn ik wacht al jaren op een nieuwe SSX game. SSX 1 heb ik op de ps2 helemaal grijs gespeeld. Vond SSX Tricky wat minder maar SSX3 die heb ik nog grijzer gespeeld dan deel 1 die muziek en die stijl vond ik zo gruwelijk vet! En online was leuk alleen nooit zo druk op de ps2. SSX On Tour vond ik weer een heel stuk minder vooral dat skaters thema vond ik 3x niks. Hoop dat ze weer op de oude toer gaan. Maar verwacht dat een nieuw deel pas volgend jaar winter uitkomt.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou 3DS zou ik nog niet zo erg vinden. Die heeft graphics á la psp = ps2 = ssx3 = gruwelijk game.. en stel je dat voor in 3D \o/\o/\o/

    Anyway.. werd tijd voor een nieuwe SSX. Heerlijk was het om met SSX3 een half uur lang naar beneden te boarden onder heerlijke nummertjes zoals Fatboy Slim - Don't let the man get you Down.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Skate controls zie ik zeker wel zitten, je kan net goed goed tricks uitvoeren als wanneer je de knoppen zou gebruiken, het voelt voor mij gewoon veel natuurlijker aan. Skate mag dan realistischer zijn uitgewerkt maar je kan nogsteeds onwerkelijke combo's uitvoeren.

    Ik heb Tricky en SSX3 ontzettend veel gespeeld en vond ze beiden echt waanzinnig, helaas vraag ik me wel af of ik er niet een beetje ben uitgegroeid, neig nu toch meer naar amped toe voor snowboardgames.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Amped 2 wel toch? Shaun White miste ook het gevoel van snelheid, leek wel alsof je stil stond 8)
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Amped 2 was nog wel iets realistischer dan 3 ja, maar ook niet echt realistisch, qua hoogte sprongen. En je viel ook nooit. En qua opdrachten die je moest doen. Daar was SWS gewoon realistischer in. Alleen dat gevoel van snelheid miste inderdaad.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]708356[/GT]
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    YES!!!

    EINDELIJK weer een SSX, na al die jaren.:thumbs:

    Toch mis ik dat BIG aan het einde van de trailer.:lol:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vond de trailer maar gaar, weet nog niet wat ik er van moet verwachten...
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het verklapt helaas niet veel van de gameplay zelf nee.

    Het enige wat mijn enthousiasme de kop in kan drukken is als het niet zo over de top meer is als zijn voorgangers, en als de nieuwe controls niet fijn zijn...
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped 3 is nog steeds mijn favo snowboard game _O_, realistische graphix en toch best wel arcade gameplay, heerlijk _O_
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo niet? Je ziet toch dat het weer super over the top arcade wordt? Dit spel valt dus nu al af voor mij.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk gewoon controls met de (A)(B)(X)(Y) knopjes. Geen lam gewiebel met de joystick zoals bij Skate plz. O-)
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar SSX is nooit anders geweest.. dan zou burnout opeens een sim moeten worden even ter vergelijking.

    Trailer was wel okee, maar wel een nieuwe SSX!! :thumbs:
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    SSX moet onrealistisch zijn. Anders is het geen SSX :+ Ik zou graag een realistische snowboard game spelen, zoals Skate m.b.t. skateboarden, maar SSX moet gewoon lekker arcade blijven.

    [yt]ieRzD-JIKnE[/yt]

    Tricky! _O_
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, lekker over the top de meest mallote sprongen doen!

    Hopelijk dat we ook weer kunnen skieen (snowboarders gaan nu haten }:] ) en zo te zien beginnen we weer aan de top en kunnen we de hele berg af naar beneden.. dat vondt ik wel het tofste van SSX3 (deel 3 was dat toch?) waar je lekker een halfuur naar beneden kon sjeesen.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856


    SSX website details Deadly Descents

    EA’s updated the SSX website, revealing new details on the latest addition to the franchise, Deadly Descents.

    The description says the Deadly Descents redefines the SSX franchise, “pitting riders versus both mountain and man.”

    According to the site, “players will explore the story of a team who seek to be the first to descend the faces of the most treacherous mountain ranges on the planet. The team will travel the world to face the worst that Mother Nature can throw at them.

    “From the peaks of the Himalayas, where the air is so thin that riders have to descend through the death zone at breakneck speeds to keep from blacking out, to the solid ice ranges of Antarctica, where a sunlit line is the only survival option when temperatures drop 50 degrees centigrade in the shade.”

    Finally the website reveals “SSX: Deadly Descents the first goal is to survive. The second, in true SSX fashion, is to look good doing it.”

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina