1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zo nog maar een pre order gedaan bij consoleshop.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop wel dat de servers met de release beter functioneren dan tijdens de demo. Daar moest ik aan het eind van een run tig keer retryen om connectie te krijgen met de servers om mijn score op de leaderboards te krijgen.
     
  3. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    'Sommige games kunnen dat toch niet oa. Saints row & Burnout
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Moet je je locale instellen op Engeland op de xbox zelf.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    De FIFA servers en de Battlefield servers zijn vaak ruk, dus erg hoge verwachtingen van de SSX servers zou ik niet hebben als ik jou was...
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dit is ook 1 van de weinige games die je gewoon effe lekker voor even kunt spelen; alleen blijf je altijd langer doorgaan dan de bedoeling was.:9

    De meeste (SP) games moet je toch effe voor gaan zitten, maar dit kun je effe snel een uurtje tussendoor doen.

    Dit was voor mij al een instant buy, en door de demo heb ik er ook geen twijfel meer over of het wel een goede beslissing was.:thumbs:
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ik twijfel nog.

    Aan de ene kant vind ik de demo echt geweldig, en ik ben ook een groot fan van SSX3.

    Aan de andere kant vind ik het nogal jammer dat ze dat Mt. Fuji dan weer enkel voor pre-orders hebben enzo, en ik wil gewoon een game kopen en dat ie dan meteen helemaal compleet is.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat kan die ene berg mij nou schelen. :+ Ik haal er ook wel genoeg speelplezier uit met 1 bergje minder, er zit al zoveel in.

    Ik snap je punt wel dat je de game 'compleet' wilt hebben, maar het is niet alsof er niks meer over blijft. Als ik bekijk hoeveel plezier ik al had met de demo wat maar 2 bergjes had...
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan pre-order je toch gewoon of je koopt Mt. Fuji over een paar weekjes als DLC voor een paar euro. In jouw geval wordt het dan iets langer wachten totdat de DLC in de aanbieding is. De game niet compleet noemen vind ik in het geval van SSX beetje kort door de bocht, kijk eens naar hoeveel content je krijgt en hoeveel drops er al inzitten. In dat geval kan ik goed leven met een pre-order bonusje.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Mt. Fuji lijkt me nu juist de tofste berg, mede omdat ik er geweest ben en Japan mijn favoriete land is...
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    En waarom pre-order je dan niet gewoon. Ik zie het probleem niet echt.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Bij engelse e-tailers wordt Mt. Fuji niet genoemd als pre-order extra, en NLse pre-orders zijn al snel 10-15 euro duurder.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Consoleshop

    Heb hem zelf daar gepre orderd en je krijgt Mnt Fuji plus Eddie met zijn elite board. Is maar 5 euro verschil met bijv. Zavvi.
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Als je die berg écht zo graag erbij wilt hebben dan zou dat prijsverschil niet moeten uitmaken. Heb je hem ook nog eens eerder dan dat je bij een Engelse winkel gaat pre-orderen. Of je hebt geduld en koopt die berg alsnog als DLC.

    Overigens, IMO zou die berg er gewoon al in moeten zitten.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Mjah, dan wacht ik wel 2-3 maanden. 50 euro vind ik net te veel. 35-40 euro is meer dan zat.

    Ik bedenk me net dat mijn schoonouder in Hong Kong zitten, dus wellicht dat ze hem daar voor me mee kunnen nemen voor 25-30 euro, afhankelijk van de releasedate daar...

    Anderhalf jaar geleden ook gedaan met Red Dead Redemption.
     
  16. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Laat ze die demo maar eens gauw vrijgeven voor silver members, word nou toch wel nieuwsgierig..
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    De demo is prima, afgezien van het unskippable filmpje aan het begin en de talloze menu's waar je je doorheen moet klikken...
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    +1

    De reden voor mij dat ik de demo niet meer speel :mad:
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    3 maanden wachten voor een bedrag van 10 euro....
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Koop jij sowieso wel eens een spel? Altijd maar weer wachten op volledige versies (bijvoorbeeld bij DIRT)...:D

    Vind het wel geinig hoor... en kennelijk hebben we ongeveer dezelfde smaak, want ik zie vaak posts van jou in topics die ik volg...

    Voor mezelf: ik ga ook wachten.:D
    Maar tegenwoordig koop ik haast niets meer nieuw. Ik heb minder tijd, nog een stapel aan nog uit te spelen spellen, en prijzen dalen best wel snel als je even geduld hebt. Maar deze komt er zeker. Vond de demo erg gaaf, en na Amped 2 ben ik wel weer eens toe aan een snowboardgame.
     

Deel Deze Pagina