1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kan wel, maar niet via de laptop of mediaspeler.

    Je moet muziek die je ingame wilt horen op een audio-cd branden en deze rippen naar je 360, playlist maken, en daarna de playlist kiezen in het SSX menu.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Ze hadden er grafisch toch wel wat meer uit kunnen halen? Afgezien dat het allemaal een tikje scherper is (en dan heb ik het over de menu's), is het allemaal totaal niet impressive. Maja, het is een SSX game, en ben daar al snel op uitgegeken. Kies een (vage cartoony) character, en boarden maar. Spel is goed voor de budgetbak voor een tientje, had ik destijds met SSX3 ook gedaan. Dan is ie wel leuk. :+ Maar AMPED 3 is veel vetter. Gewoon vrij boarden en allerlei challenges doen (toffe). Maargoed, ieder zijn smaak.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Graphics zijn niet uitmuntend, maar wel gewoon goed genoeg imo.

    Vond de framerate wel af en toe matig, zeker bij grote sprongen merk je dat de FPS nogal variabel is..
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Keek echt uit naar een nieuwe SSX maar toch heb ik niet de wil om hem echt te halen.
    Komt o.a. door de demo controls waarbij de "nieuwe" controls duidelijk effectiever waren voor bijv. je tijd, maar ik de oude veeeel fijner vind spelen.
    Daarnaast lees ik dat er geen freeride mogelijk is van 30 min. erg jammer :mad:
    Je zult vast wel freeride per berg hebben... toch...?

    Er is enorm veel focus gelegd op racen terwijl ik juist het het relax van de berg af gaan en tricken tof vond. SSX was altijd over the top maar het is nu wel heel erg, lijkt wel geen seconde zonder schans/trick.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  5. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke heb minder te klagen geloof ik :D
    Het spel is mooi zat, leuk zat en ik ben erg blij dat er een nieuwe SSX is die ik lekker grijs kan spelen over de loop van het jaar.

    Het scherm splitsen doen we hier thuis sowieso nooit, zonde van je beeld.
    Dus die optie mis ik ook totaal niet! De muziek valt me tot nu toe aardig mee, of ik let er niet echt op dat kan ook.

    Amped is poep, en het enige wat ik echt mis is Freeride :)
    Maar als we genoeg op hun forum zeuren... er is niets wat een patch niet kan fixxen toch

    Ik heb echt hele slechte tijden, dus als je niet zo goed bent en je wilt slechte records om te verbeteren, Add mij! haha :+
     
  6. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ben lekker aan het boarden deze ochtend.
    heb meegedaan in zon tricky it event op LIVE.....
    ik haal met een combo van boven tot onder aan de berg met 132 tricks een score van: iets meer dan 21.000.000 hiermee heb ik een bronzen medaille verdient.

    deze baan nu al meerdere keren gedaan en denk dat voor mij de 25.000.000 wel mogelijk moet zijn....

    maar..... de diamand medaille is.... 133.000.000!!

    hoe kan dit? als ik van boven tot onder 1 combo haal met multiplier van 20x.
    af en toe inderdaad wel verongeluk een duplicaten trick. maar dan nog lijkt mij die 133.000.000 onmogelijk. zelfs de 33.000.000 lijkt mij niet te halen.

    mis ik nu iets waar iemand een antwoord of tip voor heeft?

    moet ik juist eerder mijn punten pakken in plaats van 1 lange combo?

    dank alvast
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is sowieso beter om 1 trick lang vast te houden dan om meerdere tricks te doen in 1 jump.

    Verder hebben gasten met dat soort hoge scores natuurlijk een lvl 10 karakter met de beste board/mod etc.
     
  8. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is inderdaad ook zo, ik speel nu nog met level 4.

    maar gewoon eerst eens even die single player gas geven dan;)
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Jammer trouwens dat Kaori zo is toegetakeld, waar is haar beren-rugtas gebleven verdomme. :D
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel zelf de PS3 versie, maar ik vind het een mooie game hoor. Wat zou je dan willen zien? Het is een snowboard game, dus sneeuw. De characters hadden iets meer detail kunnen hebben, maar de omgevingen zien er goed uit.

    Ik dacht dat ik er zelf ook problemen mee zou hebben. Maar nu ik het speel, vind ik het wel goed passen. Met Race It kan je nu goed gebruik maken van de grindstukken. Doe je er trucs bij, dan genereer je weer een beetje extra snelheid. Maar goed, misschien is een arcade snowboard game niks voor jou. Ik heb zelf niks met realistische snowboard games. Ik heb zelf een keer Amped gespeeld, echt verschrikkelijk dat spel. SSX is mijn spel. Het spel maakt voor mij alle verwachtingen waar, ook hoe het online werkt spreekt me erg aan.
     
  11. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg het al af wat beter is om een trick vast te houden of verschillende te doen in een jump maar hier boven staat het antwoord al. Verder vind ik de game heel vet geen bijzondere graphics, muziek vind ik wel goed meestal zet ik de muziek altijd meteen af maar bij deze game niet. Als iemand me nog wil toevoegen kan dat!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    En dat van maar een zilveren bracket. Na gisteren 200+k per ongeluk uitgegeven te hebben komt dit goed uit. :+ <3 Global Events. :p
     
  13. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    PM ff je PSN ID :)
    heb hem zelf ook op de PS3 namelijk :p
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee sneeuwballen gooien en op een autoband de berg af is vet, Amped 3 is gewoon bagger en kan geeneens tippen aan SSX op de vorige xbox.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn er hier mensen die SSX nog willen kopen? Vriend van me wil hem verkopen, hij is nog gesealed, dus helemaal perfect. Hij wil wel iets onder de gewone prijs zitten.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ga deze game zeker een keer oppikken, maar met Mass Effect 3 in het achterhoofd en Kingdoms of Amalur nu ben ik bang dat die snel stof ligt te happen of per ongeluk weer ingeleverd word bij de FRS of GameMania. :+

    Ik ben zelf altijd een vrij grote fan van SSX Tricky geweest, dus als het daar een beetje op lijkt ben ik tevreden.

    Vond in die game vooral de momenten over de IJsachtige parcours erg vet. Dat snerpende geluid als je er overheen kraakt met je board. Zit dat er nu ook in of is alles vervangen door sneeuw?
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er zit ook ijs in.
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Sterker nog, 1 van de deadly desserts is Ice, oftewel een berg met zowat alleen maar ijs. Steeds dat snerperend geluid, en dan heb je ook nog 2 van die ijsbeitels in je hand... nouja check zelf maar :D

    PS: ik heb hem besteld bij Consoleshop.nl Weet iemand hoe ik aan die code kom van de downloadeble content? Kan die niet vinden namelijk...
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bol.com stuurde mij die codes per mail :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nice, dat word nu zeker een keer oppikken als die een lagere prijs heeft. Ik denk niet dat dat heel erg lang gaat duren. Misschien wel een keer tweedehands oppakken, maar zit er een online pass in of niet? Daar zit ik niet op te wachten als ik hem tweedehands haal.
     

Deel Deze Pagina