1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goddamnit, ga ik net lekker in een survive event ligt er 1 stom mini boomstronkje in de weg waardoor ik mijn nek breek :mad:

    (Mijn friendslist zat vol, maar dat is gefixed. Ik voeg je even toe. :p)

    edit: Ongelofelijk... diezelfde tak weer. 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke ik dacht al huh had je toch al een vriendrequest gestuurd.


    Mijn spel freezes soms als ik restart run doe. Het tekentje dat hij aan het loaden beweegt dan ook niet meer, maar kan nog wel op de guide button drukken.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je de game geinstalleerd? Ik heb er iig nooit last van.

    Badge gekregen: Survive less than 500 meter. Skills :cool:

    edit: 522 meter nu. Awesome. Meer zal het niet worden. Stomme Pulse Goggle banen. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, die trick events in de singleplayer tour 8) Ik gooi de ziekste tricks en combo's uit m'n controller maar de CPU blijft veel hogere scores behalen.

    Sowieso vind ik deze SSX (na een paar uurtjes spelen) minder tof dan de vorige SSX delen. De race events vind ik nog 't tofst, de trick events gaan helemaal nergens meer over. Snowboarden op steroids.





    Beste SSX delen <3
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Joh, die is easy! Meteen 1600 gehaald dacht ik, tot ik opeens recht voor me een gat tegen kwam. Morgen nog beter proberen te doen.

    Juist met die deadly descents moet je gewoon enorm rustig te gang gaan, geen boost gebruiken en gewoon proberen controle te krijgen over je kut board. :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat doe ik ook! Bij de meeste (survival) banen gaat het prima (toen ik een uurtje keek stond ik bij ze allemaal nog boven jou :cool:), maar deze. Pff. Dat is ook die baan waar ik met een gelukje langs ben geglitched in de world tour. Ik bak er niks van. :+
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Best vervelend dat je die geotags niet in world tour kan neer zetten, soms kom ik op plekken.

    Als ik een geotag zie pak ik die meteen doe gewoon net zo vaak terug spoelen tot ik hem heb :cool:


    Tot nu toe niks aan te merken :)
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dit dus...
    Ben misschien een zeikerd,maar vind de snelheid in deze nieuwe SSX ook echt belachelijk hoog.

    Had misschien leuk geweest in de race events,maar in de trick it events vind ik de snelheid en de stunts echt way too much...

    Bij SSX Tricky zag je bijvoorbeeld nog wat voor trick je deed.
    Hier zie ik alleen maar me character 378 x spinnen en koppeltje duiken of whatever..

    Begrijp me niet verkeerd,vind de game leuk,maar de snelheid had voor mij echt wat minder gemogen.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Precies! Ik had enorm veel zin in deze SSX maar eigenlijk valt de game me gewoon tegen. Op de tracks waar ik tot nu toe op heb geboard kun je ook geen 50m door de sneeuw glijden zonder een schans tegen te komen. Maar goed, ik hoop dat ze er middels een patch nog een freeride modus in kunnen zetten dat zou ik nog wel tof vinden. Voor de rest mijn eerste tegenvaller van 2012.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Winterbase

    Jup hier ook wel wat tegenvallend.
    Had stiekem gehoopt op de SSX Tricky hoogtij dagen op de PS2.
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hot damn.. sweet memory's. _O_

    Bij Tricky en SSX3 waren de tricks idd nog redelijk en goed te volgen. Van wat ik tot nu toe gezien heb bij die nieuwe zie je gewoon niet meer hoeveel keer je spint enzo.. dat is wel jammer.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De Deadly Descent van Siberië vind ik echt gruwelijk vet, met al dat ijs. Vooral als je Ice Axes kapot zijn, is het erg lastig. Erg verslavend baantje, ik was gisteren tot 7600 meter gekomen.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind zelf de levels met Chinese muur en pijpleidingen het leukst.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, daar kan ik tenminste niet naar beneden vallen. De game is te snel om fatsoenlijk op gaten te reageren. :p

    Om het net als Winterbase een tegenvaller te noemen is (voor mij) heel overdreven, maar er is zeker genoeg verbetering mogelijk.
    Maar wat voor minpunten de game ook heeft, Ridernet redt alles. :cool: En ik ben sowieso al lang blij dat een dergelijke game uberhaupt weer eens is uitgekomen. Al veel te lang geleden.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies~!

    Alles is zo serieus tegenwoordig, dit soort games waren zo goed als uitgestorven!

    (ja overdreven, maar overdrijven maakt de zaak duidelijk:9)

    Heerlijk game die je speelt met en voor FUN.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik had zelf graag meer modes gezien. Bijvoorbeeld een race met slalom vlaggetjes op een vast parcours of uitdagingen net als Tony Hawk dat had vroeger.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik doe het normaal echt nooit, maar heb toch effe geklaagt op het officiele EA SSX forum over geen splitscreen en het gebrek aan een echte multiplayer bij deze game....hopelijk kunnen ze dat nog fixen......

    Het is een goede game, maar dat zijn gewoon 2 grote minpunten IMO.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je moet dit spel ook niet teveel gaan vergelijken met de oude delen. Ze zijn behoorlijk trouw gebleven aan de serie waar we in eerste instantie toch een beetje bang voor waren dat dit niet het geval zou zijn. Het speelt en ziet eruit als SSX. Gelukkig geen ski's zoals in SSX On Tour. Ik had ook graag meer elementen uit SSX 3 gezien, maar deze SSX heeft ook toffe toevoegingen (wingsuit, ice axes, deadly descents etc.). RiderNet is echt goed. Door dit systeem houd je altijd competitie online, ook al spelen maar 100 mensen het theoretisch het.

    Ik wilde nog even inhaken op de eerste Deadly Descent waar Dulle het eerder over had, met die bomen. Ik ga daar gewoon stapvoets doorheen, iedere vorm van snelheid houd ik direct tegen. Ik kwam zo gisteren tot ruim 17000 meter. Toen ik over een minitakje struikelde was het meteen gedaan, dat wel. Met snelheid is het haast niet te doen, zeker niet met die sneeuwstormen. Gewoon heel langzaam gaan. Wel een beetje lame, maar wel functioneel.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij waren er al posts geplaatst op dat forum maanden geleden over hetzelfde "probleem", is niets aan gedaan. Zal waarschijnlijk nu ook niet gebeuren. Schijnbaar was het gewoonweg niet mogelijk...
    :emo:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind dat een heerlijke afwisseling tov die over the top snelheid waar je normaal de berg af gaat. :9 (niet íedere deadly descent is leuk, maar de meeste wel. Vooral die waar ik verder dan 522 meter kom :+)

    Ik zie in Explore trouwens vaker dat ik credits moet betalen om een berg te unlocken. Is dat normaal, of is er ook een andere manier om ze vrij te spelen? Ik skip het nu iedere keer maar omdat ik het anders verspilling van geld vind. :+
     

Deel Deze Pagina