Volgens mij is SSX3 via Dolphin zonder geluid, maar weet niet of ze het al gefixed hebben. Ik speel SSX3 nu gewoon via de 360.
Klopt, zit geen soundtrack en stemmen bij. Het geluid van het snowboarden zelf zit er wel in. De soundtrack heb ik er zelf onder gezet en de stemmen geloof ik wel
Ik heb SSX 3 ook nog kunnen bestellen. €5.50. Jammer dat je geen widescreen kunt spelen maar hey je kan niet alles hebben. Ben benieuwd hoe het er uitziet op een xbox 360. Voor nu gewoon weer lekker downhil met de huidige versie van SSX. OOk erg leuk natuurlijk. Peace, Rich_Art.
wooow wat heeft de grand golliat in de alpen een kut afdaling, die 'sentinel'. Gewoon 30x opnieuw gaedaan
Vanavond weer een paar uurtjes met een maat SSX doen. Zin in! Ik merk trouwens aan mezelf dat ik bewust alle afdalingen waar van die gaten in de baan zitten automatisch niet doe. Vind dat ze daar echt een beetje overdreven hebben, teveel banen bevatten die gaten ook. Op deze snelheden kan je echt niet op ze reageren. Wil gewoon tricken en de snelste tijd op de banen halen, niet eerst 30x in een afgrond vallen .
heeft te maken met de waarde. de gouden zijn de meeste credits waard. de groene en paarse wat minder. weet niet welke precies dat het zijn. de witte zijn die van jezelf
aha oke, ik denk dat paars meer waard is, die zie je minder dan groen. Maar je ziet niet of diie van jou al gepakt is? Vind wel jammer hoeveel mensen hem in de afgrond leggen zelf vind ik spel steeds leuker en uitdagender worden. Mede omdat je je vrienden wilt verslaan en de ai zelf is ook al goed en uitdagend neer gezet. Dat was bij de vorige delen wel wat anders vond ik zeld. Moet alleen beetje oefenen aan mijn racing skills! Hoe doen die mensen bij die global event om 130mil punten te halen of een tijd van 2:30, toen ik 2:30 bij mij op de klok zag moest ik nog 1500 meter
Dan krijg je toch een fikse penalty? Of is die penalty niet zo groot als ik al die tijd heb aangenomen?
Geen idee eigenlijk, gebruik m nooit. Maar las dat die nr 1 op de Serenity Trick It Global Event m heeft gebruikt om zijn combo-multiplier op zijn hoogst te houden, blijkbaar lukt dat als je steeds een heel klein beetje rewind.
Ze zijn op het ssx forum al aan het zeuren voor een 'echte' multiplayer en splitscreen. Dus wie weet als EA wat heeft opgestoken van EPIC hoe je met de fans moet om gaan
Global events moeten dan wel blijven! Een multiplayer lijkt me ook te gek. Selecteren op event en zoeken maar. Volgens mij is ssx goed verkocht dus lang zal je niet hoeven wachten op een game.
Global Events en tijden verbeteren vind ik een stuk leuker dan MP, mis ik totaal niet. Splitscreen is wel erg zonde, misschien dat EA dat kan toevoegen.
Ja, mij boeit het ook niet zo, vind dit leuk genoeg om de tijden/scores te verbeteren. Maar als je op het forum kijkt, altijd leuk hoe mensen aan het zeuren zijn over alles en niks.