Kun je nog steeds hoor.....je zult niet veel credits krijgen misschien, maar niets houd je tegen om rustig van een berg af te gaan.
Dat is bij Eddie ook als ik me niet vergis. Houd ook wel rekening mee dat velen al level 10 zijn en een goed board hebben kunnen kopen in de store; dat scheelt echt een hoop!
dat komt door max aantal snowflakes in dit track , probeer het nog eens in OFFLINE, daar heb ik het gehaald op RACE mode. Online, kon ik ze niet vinden, maar wel in OFFLINE Wel uitkijken, pak de laagste level character en een wingsuit, en dan witte snowflake pakken en voila je hebt level 9 / 10
Oeh, lekker. Was een beetje aan het rondprutsen in een event (vooruit, rewind, vooruit, rewind, vooruit, rewind. ) Krijg ik opeens de badge dat ik 40 seconden 130 km/h heb gereden. Rewinden telt ie dus ook gewoon mee. Scheelt me weer wat moeite. Badges beginnen sowieso wel op te schieten. Explore alleen nog de Geotag badges. De rest is allemaal een kwestie van tijd. (1 uur wingsuit gebruiken, 50 trick it events mee doen, 10 keer in de silver bracket eindigen etc) Behalve die van de World Tour. Ik blijf zoooo slecht in de Pulse Goggle baan, dus hoe ik die nog 6 keer moet gaan winnen, waarvan 1 keer zonder rewinden is me een raadsel.
Prachtige stats, je bent verder dan mij maar die van pulse goggle baan is toch white out ? Tips voor white out / pulse goggle baan - geen turbo gebruiken - langzaam tussen matig snelheid surfen - doe geen rare truukjes of tricks tijdens het jumpen (een keer A knop drukken is genoeg) - altijd vooruit kijken, dan gaat het voor je lukken Veel succes
Zo kan ik er wel door komen, maar het probleem is dat ik ook gelijk van Griff moet winnen, waardoor je gepushed wordt om meer risico's te nemen. Was het maar een 'simpele' Survive it baan, dan maakte ik meer kans.
Griff is langzamer in Whiteout dan jij denkt, maak er maar geen zorgen om griff, ik heb minimaal 20 seconden winst door geen turbo gebruiken en rustig surfen. Griff is overated
Haha, ok, ik zal het morgen nog eens proberen dan. Gelijk maar beginnen met die, dan heb ik tenminste de moeilijkste gehad.
Goed begin van de dag. Nu al gehaald. En kom ik er ook nog eens achter dat ik die helemaal niet 6 keer hoef te winnen. Verdorie, ik zat net in een flow. Nu nog Africa zonder rewinds en dat heb ik die badge gehad. Die is niet zo moeilijk maar gisteren had ik constant wat pech met hoe ik neer kwam op die smalle paden. Een hobbel net op de verkeerde plek 100 meter voor de finish is me net iets te vaak gebeurd. edit: In 1 keer gehaald. Gisteren was dus mijn dag niet. En misschien hielp het dat ik een headlamp + pulse goggles tegelijk op had.
Gelukkig loopt het nu alles op rolletjes voor jou Ik ben nu bezig om de badge voor soaring "Fly in a Wingsuit for 60 minutes total (badge progress 34%) halen. Wat een irritante badge zeg
Wingsuit gebruik ik maar heel zelden, dus die zal nog wel even duren. Zo eens kijken hoe ver ik daarmee ben edit: Toch alweer 37%. 6 keer die laatste run tegen Griff zal wel geholpen hebben. Als je level 10 bent kun je 2 dingen tegelijk equippen. (en ik heb level 10 gewoon legit gehaald, geen gedoe met die domme snowflake. ) Die badges waar ik nu mee bezig ben zitten in World Tour.
Aha duidelijk, ik heb die wingsuit voor een uur al. Bij elke race heb ik ook standaard een wingsuit aan of je moet echt iets anders aan doen. Kan je ook snelle tijden halen
Bij Patagonia - Cerro Pollone - Salient kun je ook veel en lang je wingsuit gebruiken. Maar ik wacht nog met boosten, het zal nog wel vanzelf komen.
Ik snap het niet helemaal hoezo krijg je soms wel bij tricky min punten als je reverse doet en soms gebeurt er niks