1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Lijkt me toch dat je gaande weg het spel beter wordt... Ik heb nu al moeite om sommige dingen te halen, dus als ik niet beter wordt haal ik ze zeker niet. Maar begreep dat de juiste gear ook aan hoop goedmaakt ;)
     
  2. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk alles op goud in Africa gehaald want ik kan geen tricks doen in avalanche mode bij alaska, daar zie ik geen diepte :)
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    oeh die word iidd de lastigste om alles goud te halen inderdaad, we zullen zien morgen en zondag volop ssx weer. Ik wil 6 gebieden dan volop goed hebben :cool:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    hoe wil je ooit in 50 costum games mee doen?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    boosten. Je kunt er 3 tegelijk open hebben staan. Dus maak er 3 aan en zet ze allemaal op 10 minuten. Je hoeft niet daadwerkelijk te spelen, het aanmaken telt al als meedoen.
    Speel gewoon verder hoe je normaal wilt, en kom na die 10 minuten terug om 3 nieuwe aan te maken.

    Gelukkig had ik er al een aantal voordat ik aan die methode begon. :+
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    oke beter!
    Haha lame survival met oxigen, ik dacht als je finished dan gaat je blackout weer helemaal naar 0 dus spring ik uit die helikopter meteen game over.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het gaat voor de mensen die de game niet de eerste week hebben gekocht eigenlijk best onmogelijk worden om de game op 1000(G) te krijgen. Vraag me af of EA de achievement gaat aanpassen, of dat de 1000 uiteindelijk een zeldzaam 'collectors item' wordt. :+


    Ik doel dus op die badge waar je in een Global Event moet meedoen waar ook 50.000 andere mensen eraan mee doen. Alleen in de eerste week kwam die van Serenity (net) boven 50k uit. Daarna niet eens meer in de buurt geweest, en dat terwijl de game net uit is. Kun je nagaan als we een paar maanden verder zijn.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Welke survival kan ik het beste doen zonder gear en 4x zonder te rewinden
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alaska (lawine) en Rockies (tussen die bomen door) zijn veruit het gemakkelijkste. Daar haalde ik het zonder dat ik er erg in had. Vreemd genoeg heb ik mijn hoogste score daar zonder gear gehaald. :+ Moet het toch nog maar eens een keer mét gear proberen. :p
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke, zal ik dat proberen :cool:


    EA is trouwens wel goed met het blokkeren van je beeld. Eerst met BF door die A,B,C midden in je beeld te gooien en nu de '**** meter' bij survival.
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Waar kan je ergens zien of je de world tour op goud of zilver hebt gehaald?
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Niet, het is gewoon gehaald of niet gehaald. Je kan 3e worden in sommige races en het nog halen.

    Je kan wel bij badges kijken als je dat bedoelt, met (back) en dan badges.
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ah zo.
    Je moet dus de badges op goud hebben. World tour heb ik gister uitgespeeld. Laatste race heb ik wel even op gezeten zeg.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Jep.

    Gister Roockies of Rookies gedaan, daar zit 1 kut berg in. Kan tricky maar niet halen :'-(. Verder moet ik nog 7 gold om het uit te spelen en dan nog een paar achievements. Laatste badge die ik moet halen is 50x van de helikopter af tricken. Maar die helikopter komt altijd op de verkeerde momenten, boven een afgrond bv. 8)

    Ben nu volgens raptr ongeveer 71 uur bezig. :cool:
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, de warmste dag van dit jaar tot nu toe en wat ligt er in mijn brievenbus? SSX.... Had er toch wel zin in, dus toch maar online besteld.

    Volgens mij hebben niet veel van mijn friends deze game, dus als er hier nog iemand is die mij wilt toevoegen op Live? Zou leuk zijn, want het is toch leuker om tegen andere ghosts te racen en scores te vergelijken.:thumbs:
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb hetzelfde, ssx paar dagen geleden gekocht maar nog niet aangeraakt.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit er aan te denken deze 1 deze dagen te halen, was helemaal weg van ssx 3 op de ps2
    hoe is deze game vergelkeen met ssx 3?
    is het kwa besturing nog steeds even lekker enzo?
    en hoeveel uur speeluur zit er nu ong in?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]
    Fill out your roster and boost your attributes with the SSX Boards & Riders Pack. The ‘fro is back! Ride as fan-favorite Eddie Wachowksi, or shred the mountain as pro snowboarder Travis Rice – the first ever real-world rider to be a playable character in SSX franchise history. Also included are character specific Ultimate level snowboards with attribute perks for Eddie, Zoe, Mac, Kaori, and Elise, plus a bonus GeoTag! Take on the massive world of SSX with the Boards & Riders Pack.
    Gratis te downloaden!

    Volgens mij Eddie + Mountain Fuji die je kreeg bij een pre-order.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Alleen Eddie, de berg krijg je niet.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Volgens mensen op gamefaqs krijgen de europese gamers WEL Mt. Fuji, en de amerikaanse gamers (360) niet...
     

Deel Deze Pagina