Vind dit wel goed en een positieve uitzondering op alle betaalde DLC tegenwoordig. Gratis nieuwe content nadat het spel al een poosje uit is. Maar ja, helaas niemand in m'n friendlist die dit speelt. Lijkt me wel relaxt om dit af en toe online te doen.
^Ik denk dat dat een betere techniek is om ervoor te zorgen om 2ehands tegen te gaan dan al die domme online passes. Gewoon na een tijd wat gratis DLC uitbrengen.
Even over de mooie optie dat je eigen muziek toe kan voegen, wat hebben jullie zoal op jullie SSX playlist? Ikzelf heb veel Daft Punk en wat random dubstep nummers die ik zelf leuk vind toegevoegd. Daarnaast alleen wat oude THPS tracks en thats about it. Wat is nou echte snowboard muziek? Zijn er trouwens mensen die me willen adden die dit regelmatig nog spelen? Online community is echt bizar klein op SSX, ik kan wel wat rivals gebruiken
Tja, helaas has everybody moved on.... Dat is een beetje het jammere van dit soort spellen; ze zijn echt vet en spelen lekker, maar na de eerste paar maandjes wordt het online leegjes... (Need for Speed Hot Pursuit heeft dit probleem ook)