Hmm, dat was On tour toch? Nee, dan vind ik Tricky toch echt vele malen beter. Man, wat heb ik die game veel gespeelt zeg. Good times!
Viel wel mee, On Tour had ook ski's, dat was nog best aardig uitgewerkt. Ook had het een heel ander stijltje, beetje country rock achtig, dat veel mensen niet trokken. Zelf vond ik het best leuk. Maar SSX 3 (en tricky in mindere mate) blijven koning. 3 Was echt übervet.
Haha, effe naar boven geweest en gekeken, ik zie het; ik heb ze langs mijn PS2 in de vitrinekast staan. SSX3 vond ik al wat minder eerlijk gezegt, al was die nog steeds erg goed, maar Tricky was voor mij echt de beste uit de reeks.
Heb zelfs nog een SSX voor deze generatie, namelijk SSX: Blur voor de Wii. Vond ik zelf heeel gaaf Vind trouwens SSX echt zo'n game die enorm veel meerwaarde zou hebben in 3D, maargoed dat zal nog wel even duren voordat dat allemaal mogelijk is.
Het begint er nu wel erg goed uit te zien, dit zal m'n eerste snowboard game worden sinds een hele lange tijd.
Zou best kunnen, er is al in het begin bevestigd dat zij zeker terug kwam. In een van de makings-of zag je ook een hoop artwork van haar van de vorige games.
Is toch al gebeurd? En de dame op de screens is inderdaad Elise . Tenminste als je de commentaar onder de screens van de Gamespot preview mag geloven.
Elise was altijd mijn favo character. De cast gaat voor de rest bestaan uit oude bekenden en nieuwe characters. Ik hoop dat Elise (en de anderen) weer leuke one liners hebben. Komt de sfeer en het over the top gehalte weer ten goede. Jammer dat we nog lang moeten wachten, maar ik slaap in ieder geval goed in de wetenschap dat er weer een toffe SSX in aantocht is
Hoop nog altijd dat Moby Jones, Griff Simmons terug komen, met character customization kon je bij hem onder ander een waterpistool kiezen.