Klik op een paar van de filmpjes die op de laatste pagina's zijn gepost, je ziet ze duidelijk tricks doen waar ze compleet los komen van hun board en als gekken draaien en grinden(sliden). Het ziet er eruit als een SSX die ik vroeger ontzettend veel heb gespeeld.
Meen je dit nou serieus of speel je gewoon teveel games? Ik noem iemand die 30 meter de lucht inspringt en 5x om z'n as draait terwijl die z'n board uitdoet toch aardig insane
Van facebook: 'At Gamescom next week, we'll be announcing the first of SSX's online features, are you excited?'
In NfS vind ik het een hele coole toevoeging, dus leuk dat het er hier ook in zal zitten! Ik heb echt zin in deze game! Het is echt te lang geleden dat er een goede SSX game is geweest.
Pre-order bonuses voor Amerika, hebben we al een voorsmaak voor wat we hier mogelijk kunnen verwachten: Bron: EA
Facebook: Hey fans, sorry for the confusion with pre-orders. Just wanted to let you all know that Eddie will be available globally; stay tuned to your country's SSX website for full details and participating retailers for your country.
Wordt flink sparen. Jaar rustig aan gedaan qua gamen, maar als ik het zo zie heb ik ondertussen al een flinke wishlist opgebouwd.
Ik heb zo'n zin in deze game! Wacht al vijf jaar op een nieuwe SSX en in eerste instantie was ik beetje teleurgesteld (zoals velen), maar na het zien van de beelden ben ik helemaal hooked! Gewoon oldskool SSX in een nieuw HD jasje Kom maar op!