Ik vind het nou niet echt bijzonder veel mooier dan een gewoon DVD-hoesje. Heb ook het liefst gewoon allemaal dezelfde hoesjes in de kast staan.
ik vind die stalen hoesjes juist lelijker, ook bij films ! Ongelovelijk dat mensen dit mooier vinden dan normale hoesjes...
al was mn hoesje van massief goud het boeit me echt niet hoe ie dr uitziet, zolang ik mn spel er in kan bewaren en het beschermt blijft vind ik het prima
Ik vind de special edition juist mooier dan de normale, ik heb zelf Halo 2, Resident Evil 4 (ps2), Killzone (ps2) en binnenkort ook Saint Row en die zien er mooi uit.
Heb nu Saints Row de speciale editie liggen, besteld bij Bol van de week. Wist niet eens dat ik de Steelbook kreeg, ging er gewoon van uit dat ik een normale hoes zou krijgen.. Is wel een ernstig mooie hoes. een van de betere.. Vind die van Doom3 ook nog wel wat hebben, maar de rest is allemaal veel te simpel. Deze ziet er echt uit alsof er tijd in is gestoken. daarnaast is de cover (ook bij de normale versie) sowieso al geil
Haha,toch nog ééntje dat wakker blijkt te zijn.... Het zullen waarschijnlijk wel tinnen hoesjes zijn...net zoals bij halo2 LE destijds :b: .
Ik wist niet eens dat er een steelbook editie van Saints Row was! Dus ik ging vorige week naar de FRS, kreeg ik me toch een vet doosje in mijn klauwtjes! Echt heel vet! Ze moeten alleen oppassen dat niet elke middelmatige game zo'n hoesje krijgt, maar alleen de echte toppertjes.