Stappen of xboxen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alex V, 24 jul 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik niet ga stappen wat maar zelden is *) zie ik soms via mijn msn dat er toch nog aardig wat mensen online zijn op een zaterdagnacht... Hoe zijn de meningen hierover: is elke week xboxen op zaterdagavond not done?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik stap ook vrij weinig. Heb niet zo een behoefte aan al mn geld verspillen om een beetje dronken te worden en de volgende dag te moeten werken met een kater. Vermaak me thuis ook prima. Maar misschien komt het ook wel, omdat ik niet de makkelijkste ouders heb.

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

elke vrijdag en af en toe zaterdag

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik stap hoogstens een keer per maand. Vooral omdat ik de meeste kroegen in amersfoort niks vind, en omdat ik mijn geld liever aan andere dingen uitgeef. Ik vind het dan weer wel leuk om concerten te bezoeken, stukken gezelliger, en je weet vrijwel altijd dat het koel wordt.

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik stap liever dan ik Xbox... Maar nu stap ik vrij weinig omdat de kermissen er weer aankomen, dus dan gaan we die weer langs.

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Elke zaterdag stappen en zondag weer achter me Boxje. Vaste routine

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Xboxen is wel een stuk goedkoper. Maar ik vind stappen op stratumseind in Eindhoven meestal toch wel leuk ook al is het niet goed voor de portomonnee.

8. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Eet elke vrijdag vis met peentjes, is dat ook stappen?

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    uhm nee.

10. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stap elke dag op me nike stappers :eek:

11. RoyalDutchman

RoyalDutchman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van vrijdagavond stappen en daarna met je lamme kop achter je xbox kruipen. lekker btje mm3en, nix moeilijks... das pas lachen

12. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Stappen natuurlijk!!

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zaterdag gewoon wat rondhangen enzo, want in Emmeloord zijn de uitgaansmogelijkheden niet bepaald huge. Maar Xboxen op zaterdag? Dan wel linken of met minstens 3 man, anders misschien voor een half uurtje ofzo. Ik ga dan liever een film kijken.

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging eerst wel is op stap nu gaan we meestal bij iemand thuis film kijken en zuipen. Stappen is op zich wel leuk. Maar nadehand baal ik meestal wel als ik te veel geld heb uitgegeven.

15. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    hehe masterapu, bij is het andersom, eerst gingen altijd film kijken zuipen en nu gaan we stappen :p
    maar vind stappen tog wel een heel stuk leuker dan xboxen, xboxen doe ik dan wel overdag ofzo, maar ga ik tog niet 's avonds doen als iklkker kan ffesten

16. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond sla ik trouwens over en zit ik achter me PC met een videocursus Dreamweaver :cool: Heb de hele vakantie geen tijd omdat ik moet werken dus dat moet nu ff, dan maar thuis vodka mixen O-)

17. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De laatste tijd stap ik bijna nooit... Routine vreet me op...

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik bewaar mn geld liever voor leukere aangelegenheden als concerten en alles, dan naar de stad te gaan (die sowieso al op een kleine 15 km hier vandaan ligt :confused: )

sowieso is het niet echt mijn 'cup of tea'...

19. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, precies, ik ben ook meer een event man. Shit als Megafestatie en volgend jaar Sensation, de PU Gameplay dat zijn ook meer mijn dingen. Maar dat komt ook weer doordat ik hier niet echt veel mogelijkheden heb behalve 1 wannabe disco (niet meer, serieus, anders is het 18 km fiestsen voor 2 redelijke clubs:{ )

20. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben iig van mening dat stappen gezelliger is en dat xboxen goedkoper is. Mijn voorkeur gaat toch uit naar stappen, omdat je dan gezellig met wat vrienden bent. sociale contacten vind ik wel iets belangrijker dan xbox live rankings/scoreboards!

Deel Deze Pagina