1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kom maar op met die nieuwe paint job. :cool: Wat moderner, meer stylish mag wel. Het is verdorie de toekomst! :+ Niet alles hoeft er zo... metalig uit te zien.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.140
    https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13783-Letter-From-The-Chairman-41-Million

Gaat ook over de Oculus, nu even verder lezen.

Ik heb ditmaal voor het Mystery Object gekozen maar het gaat waarschijnlijk een extra Hangar Room worden, ook leuk :)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2014
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Combat armor? Saaaai. :+

Ik ga voor... Space Plant! :cool:

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    Kwam ik tegen op Tweakers, geeft weer een duidelijker beeld.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat kwam ik tegen in de nieuwe Chairman video. :+

Kan beter stoppen met kijken. Ik heb het gevoel alsof de meest interessante vragen zijn beantwoord, en we nu meer 'misschien' en 'ooit' antwoorden krijgen.

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is daar ergens een planeet met ringen eromheen? Ik weet het niet zeker, er is teveel crap op het scherm

ctrl-shift-h

hopelijk is de hud volledig te customizen. Ik wilde zeggen dat driekwart van de info onnodig is, maar als je ziet hoeveel mensen met zo een HOTAS ding spelen zullen er dus ook wel figuren zijn die wat met al die info kunnen. Dus laat me per info blokje beslissen of ik het wil zien of niet. :p

Het ziet er op zich wel slick uit. Dat wel.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    Ja, daar is een planeet met ringen er omheen, dat kan je toch wel zien? :+

Ik denk dat de informatie op het scherm wel customizable is, anders zie je door alle meldingen straks de vijand niet meer, dat is denk ik niet de bedoeling :+

In die gemodde versie van de Hangar Module kon je ook bepaalde schermen met informatie (die nog leeg zijn) oproepen en weer wegklappen, heb het gevoel dat het hier ook zo iets is.

Laatst bewerkt: 2 apr 2014
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ja, maar... het was een grapje. :'-( het is gewoon een overload aan info.

Hoe ga jij (of 'jullie' als anderen nog meelezen) spelen? Gewoon toetsenbord? Controller?
    HOTAS aanschaffen speciaal voor deze game? :+

Oculus zou ik wel willen, maar mijn pc gaat het al lastig genoeg hebben om de game uberhaupt te draaien, laat staan als ik ook nog eens oculus ga gebruiken...

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    HOTAS zou wel erg vet zijn maar dan wil ik wel een fatsoenlijk ding hebben maar die zijn uiteraard weer ontzettend duur :+

Zal wel eerst muis+tobo worden en als HOTAS veel beter werkt misschien toch maar een aanschaffen, kan ik ook eens fatsoenlijke vlieg sims spelen :+

Controller kan natuurlijk ook nog maar ik heb een crappy $10 controller voor mijn PC die niet echt accuraat is :+

Jij dan?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    toetsenbord/muis. Ik twijfel er een beetje over of een controller echt wel zo geschikt is, gezien alle info en mogelijkheden die er zijn. Zul je zien dat je alsnog een toetsenbord/muis nodig hebt voor een hoop inputs (al is het maar menu's selecteren). En ik heb niet veel zin om constant te moeten wisselen tussen controller en kbm.
    Als ik voor de DFM uitkomt de dualshock 4 werkend heb gekregen ga ik het wel gewoon eens proberen. Controllers liggen nou eenmaal lekkerder in de hand dan een toetsenbord. :+

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    934
    AWWW YEAA! Ik twijfelde al om ook voor deze game te gaan, veel vrienden zijn er al mee bezig en het sociale aspect trekt mij enorm aan in deze game. Maar twijfelde ook weer doordat het nog zo vroeg is.

Krijg ik van een maat zojuist een Avenger cadeau (het schip waar ik voor wilde gaan) :D:D:D Hoe cool is dat! Vanavond eens rustig voor zitten!

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    Bedenk wel dat er nog bijna niks is gereleased van het spel, ook nog geen sociaal gedeelte. Niet dat je straks een volledige game verwacht :+

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    934
    Daar was ik bekend mee ja! Daarom had ik het zelf nog niet aangeschaft ;)

@Dulle, tof! zal er eens naar kijken zondag!

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    Verwachte system specs voor High/Ultra ~40FPS.

Goddamn, dan mag ik wel even upgraden, beginnend met 8GB RAM extra er in prikken :+

Dan maar op medium spelen.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hahaha, zijn ze helemaal gestoord? :+ Met die specs nog maar ~40 fps?

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    Wel High/Ultra, dus het verbaas me ook niet heel veel :+

Wat zijn de stats van jouw PC ook alweer? Je had toch ongeveer hetzelfde als mij maar dan met sommige dingen net iets beter of slechter?

Dit zijn mijn specs:

http://tweakers.net/gallery/383284#tab:inventaris

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    i72600k
    4GB Ram (:+)
    HD6870

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    4GB RAM is wel erg weinig, je doet sowieso goed om dat even flink te upgraden :+

Ik denk dat je uiteindelijk toch wel moet upgraden want een 6870 is wel aardig gedateerd of niet?

Deel Deze Pagina