1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De PC is van 2010. Het is nu 2014. Dus die zal vast wel aardig gedateerd zijn. :+
    GTX 760 werd als een goede upgrade aangeraden. Die is beter dan de GTX 680 wat ze aanraden neem ik aan?

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn nieuwere ja, maar zijn ze ook in dezelfde prijsklasse met betere prestaties? Altijd zo een gedoe om er een uit te zoeken. Want ze nummeren het nooit logisch. 8) Waarom is het niet gewoon zo dat het hogere typenummer ook de betere is. Ze maken het expres lastig. :mad:

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Holy shit, voor dat geld heb je nog wel een redelijk goede computer 8)

Maar inderdaad, onderdelen van computers is veel te lastig :mad:

Gelukkig heb je genoeg mensen die er wel verstand van hebben :+

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    great, en ik heb i5 8 gig and 660ti

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zal wel goed komen, misschien welmwat haperingen voor de DFM omdat die niet goed geoptimaliseerd zal zijn.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Heeft je vriend zelf een account voor je gemaakt en op dat account zelf het schip gekocht of ging het via die gift optie? Bij die laatste krijg je geloof ik geen Backer status waardoor je geen Backer extra's krijgt. Kan je hier vinden:

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alpha Slots FAQ:
    Ben benieuwd of we deze maand nog de DFM krijgen.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Het gaat behoorlijk hard nu met de alpha slots, mocht iemand nog twijfelen om hem te kopen (Maddmonkey?), zou ik er nu voor gaan want anders mag je straks extra betalen :)

FinalBlob, had je dat nog gecheckt?

Ik denk dat de DFM wel zeer kort na PAX komt, ik denk een weekje erna. Dat zou in ieder geval erg positief zijn voor mijn tentamenweek :+

Je hebt straks zelfs races etc., awesome _O_

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Races? Werd dat gezegd in de chairman video? Misschien toch maar even checken. :p

Dan ga ik je inmaken met mijn 300i!
    Nou ja, volgens de ad zou die gemaakt zijn op snelheid, dus ik eis dat ie sneller is dan die van jou. :+

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Die van mij heeft een sterkere engine (nu nog wel, ik denk na de nieuwe specs niet meer :+) dus die van mij is sneller! :cool:

Heb 10 for Chairman nog niet gezien maar ik las dat antwoord op antwoorden van Dev's op het forum, die vind je onderaan de main page.

Nouja, ik verwacht wel een aankondiging op PAX wanneer de DFM Module live gaat. Ze zullen vast wel 'soon' zeggen :lol:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In het laatste TNGS filmpje (wat zich richtte op de DFM) zeiden ze al dat de build die ze meenamen naar PAX nog niet zo polished was als ze zouden willen. Ik heb dus weinig hoop dat het deze maand nog is. Inderdaad 'soon' dus. Altijd maar soon... :mad:

Soon = we hebben geen idee. Verwacht het ergens tussen 5 minuten en 5 jaar. :+

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Vrijdag om 03:00 is de DFM reveal! Wie blijft allemaal wakker? Er is zelfs een livestream! :+

Ik zie het allemaal wel de ochtend erna, ik ga echt niet wakker blijven :+

Ze hebben het trouwens wel goed aangepakt met die Module slots voor $5,-, zo kun je toch meedoen met aparte modules en je pakt de zwarte handel met accounts aan, ideaal :)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben benieuwd. Heel vreemd eigenlijk dat we zo kort voor de DFM release maar zo ongelofelijk weinig gameplay hebben gezien 8)
    Het is dat SC in zijn geheel genomen nog steeds een Alpha is, anders zou ik roepen dat dat een slecht teken is. :+

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zelfs pre-Alpha :+

Tsja, het is gewoon dat je al zo vroeg in het ontwikkelingsproces bent betrokken waardoor je al snel iets concreets verwacht terwijl dat helemaal niet reëel is :+

Maar goed, het zal wel niet heel lang meer duren, dat zal hopelijk een zekerheid zijn :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk noemen ze tijdens die livestream een concrete datum. Ik heb geen zin meer in 'soon'.

En hopelijk laten ze een opgepoetste 300i zien. :cool:

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Hopelijk updaten ze de ship specs page dan ook gelijk, ik wil de nieuwe eigenschappen weten! :+

Hopelijk zit er een Jump Drive Engine in mijn schipje, kan ik tenminste gelijk nieuwe stersystemen ontdekken en eeuwige roem vergaren in de Galactopedia :cool:

En die luxe kussens zul je wel uit kunnen vouwen tot een bed, ik heb tenminste een aparte ruimte ervoor :9

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    10 FTC al gezien Dulle? Vast niet want er is gemeld dat je je verdiende spullen mee kan nemen van de Alpha/Beta naar de uiteindelijke versie. Waarschijnlijk niet alles maar wel wat dus :)

Wel in de latere fases van de Bèta, dichter bij de release.

Deel Deze Pagina