Dat is ze geraden ook! Als die man niet zo gigantisch veel eromheen lulde kon het gemakkelijk 20 FTC worden. Man wat kan ie door blijven bazelen.
Klein beetje DFM beelden in deze Wingman; Nou ja, het is vooral gestuntel en debuggen. Maar het is iets
Ik vind de WMH altijd erg leuk om te zien, tenminste wat humor en ouwehoerderij Nu maar even verder kijken want ik ben bij minuut 4 Lol, het is nogal rustig daar
Dan mis je wel wat leuke dingen, volgens mij krijg je die backer status ook als je iets van $5 koopt, bijvoorbeeld een skin voor je ship. Dat zou ik wel doen als ik jou was
Hmm, goed punt. Dus zodra ik wat koop, ontvang ik de backer status? Of moet ik dan nog via een speciale weg de transactie afronden? Edit: Zit te denken om dan de Game Univserse Map te kopen. Handig om te hebben denk ik. Zeker omdat je niet weet hoe de skins er uit zien naast de beschrijving. Edit2: Gewoon maar getest, en ja, lukt! Ben nu een backer voor maar 3,75
Diegene die een Idris wil winnen: https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/119505/d-f-m-idris-give-a-way/p1 Hoef ik tenminste niet 1 minuut voor de bekendmaking te reageren zoals die andere contest
Een Idris? Matig hoor. Maar vooruit, toch maar even meedoen. edit: Hey, ons ORG logo onder je naam. Die moet toch beter kunnen.
Ga je gang! Ik kan daar totaal niets van, ik ben niet creatief Ik zal PS wel eens opstarten voor de grap maar verwacht er niks van.
Zeg Jorrie, waar zijn mijn updates? Wat is op PAX gezegd? Waar zijn de beelden? Ik had beter van je verwacht! Ik neem aan dat dit het is: http://www.twitch.tv/roberts_space_ind_ch_1/b/518786962 Vanaf minuut 42 zie ik mensen. edit: De banner voor onze ORG staat nog steeds op progressing
[yt]KePkk8LXdOg[/yt] Ik ga hem nu (een gedeelte) zien. Van wat ik ervan gehoord heb is dat er nogal wat zeikerds in het publiek zaten en dat het nogal amateuristisch was
Dat amateuristische heb ik ook al eens gehoord van een deelnemer aan TNGS... Al kwam dat wel van iemand wat veel kritiek had gekregen op zijn design, dus misschien was ie gewoon boos. Veel kijkplezier en informeer me maar over een uur en 6 minuten.
Snel even doorgenomen en het begin is wel vet hoe je het schip ingaat, helm opdoet en de hangaar verlaat. Daarna zijn er veel crashes, gevlieg en geschiet. Dit moet je gewoon zelf doen en niet filmpjes van kijken, gaat weer ten koste van je verwachtingen/verrassing als je het zelf voor het eerst gaat doen. Als ik dit zo zie is de release van de DFM in 2015
Ziet het er zo slecht uit? Bugs? Of is die hele show zo amateuristisch dat je je afvraagt hoe diezelfde mensen ooit een game moeten maken? En jij had me een tijd terug nog wel beloofd dat ie op of rond 11 april zou uitkomen.
Qua graphics, besturing zag het er mee dan prima uit maar je ziet gewoon dat de game nog in pre-alpha stage is, veel bugs nog. Ze hebben ook geen verstand van presenteren lijkt het maar dat maakt niet uit, zolang ze maar goed games kunnen maken vind ik het prima , CR leek ook aardig nerveus op het podium . Ik zie veel mensen op de 360 controller spelen, zou mooi zijn (lijkt er dus wel op) als dat goed gaat werken. Wat heb je trouwens gedaan met die banner van de Org pagina, ik zie nu niks meer daar, alleen een icoontje dat het ontbreekt
Ik had die bannert van gisteren geupload. Maar blijkbaar heeft ie dat nooit goed verwerkt. In het admin deel staat het nog steeds als progressing. Is de site allergisch voor PNG's? Ik probeer het nog eens. edit: Nu lukte het in 2 seconden. De site zal gisteren wel overbelast zijn geweest. Nu nog een logo en een of ander lulverhaal.