Het grootste probleem zullen toch echt de controls zijn. Je kunt de game dan wel op de PC met controller spelen, maar dan mis je 75% van de functies.
USB toetsenbord! Mensen schaffen alleen voor deze game een peperdure HOTAS aan, dus dan zou een simpel toetsenbordje voor console bezitters ook geen probleem moeten zijn. Nu heb ik nooit alle controls gebruikt en in-depth bekeken, maar die zijn echt niet op een creatieve manier op een controller te gebruiken? Dan denk ik aan bv een trigger ingedrukt houden om dan alle knopjes een 2e betekenis te geven, zoals Dragon Age bv deels doet.
Met zoveel controls? Ik weet het niet hoor, dat gaat nooit prettig werken denk ik. Als je die layout voor de DFM (kan ik me zo niet herinneren) zag was die behoorlijk volgepropt. Bovendien miste je ook nog redelijk wat opties.
Eindelijk eens wat anders dan DFM geneuzel Niet de meest interessante en exotische planeet. Maar het is iets!
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14033-Hangar-Ready-The-Origin-M50-Racer Ziet er goed uit! Als het spel ooit uitkomt daar maar voor sparen.
Hmm, D of E. https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14055-Letter-From-The-Chairman En We have expanded multiplayer through to Citizen #350,000! Is er al iemand van XBW wat de MP kan spelen? En op Gamescom misschien (waarschijnlijk?) de reveal van de FPS module.
Je weet dat die Galactapedia gewoon al Haddock's post zijn, maar dan gebundeld tot 1 site? En zou tijd worden! Iedereen altijd maar dat arme boompje negeren.
Haha dat is waar! Ik zag dat ik nog niet had gestemd omdat ik nog niet was ingelogd, stem ik dan maar op de map
Ik had op zijn minst even toegang willen hebben terwijl ik anderen kon uitlachen. Nu heb ik geen moment speciaal kunnen zijn!
Mijn eerste MP match Spoiler Spoiler ik raak geen pepernoot Ik had daarna ook nog opeens een 300i in de neus van mijn Aurora zitten (uiteindelijk trok ik aan het kortste eind en ging dood) edit: Oei, wazig screenshot. F U motion blur Maar we zaten dus in elkaar en draaiden een paar pirouettes om elkaar heen.