9-11 of 21-23? Zal het laatste wel zijn. Dus al komt het vandaag online, dan nog kan ik pas morgen beginnen. Kun jij wel alvast vannacht oefenen in je Avenger. ...oh wacht...
Pff, jij dan met je 315p, kan je ook nog niet gebruiken En ik moet natuurlijk zaterdag/zondag ook nog werken waardoor ik al helemaal geen tijd heb
Ssst, ik had nog niemand verteld dat ik had geupgrade naar de 315p Wacht, dat betekendt ook dat de nieuwe hangars eindelijk komen!
En private matches! Kan ik eindelijk jouw geleende 300i vernietigen , of je inmaken met racen. Of jij maakt mij in, wat ook heel goed mogelijk is Of @Modder-Eter komt erbij en maken we @DulleNL in
Is je aquarium groter geworden of lijkt dat maar zo? edit: Nog steeds 2-4 uur. Jeejjjj. Nou ja, het is beter dan 13 uur I guess.
Zo dan. Laptop is eindeljik klaar met updaten (om na een paar minuten te crashen ) Dit zijn de screens die ik wist te nemen. Dat was het. Misschien de PC nog maar eens een schop onder zijn kont geven.
Varieerde. Gemiddeld was het denk ik 16/17! En dan stond motionblur nog aan! (kon het niet uitzetten via de console) Motionblur zorgt ervoor dat het lijkt alsof je in stroop speelt. Bah.
Solo testrun race De servers werkten tegen, maar ik denk dat dat maar goed was. Denk je dat ding eindelijk onder controle te krijgen in space, krijg je dit...
Oeh, that reminds me. Ik ben vergeten te kijken of mijn poster nu op een wat betere plek hangt. Ook belangrijk! edit: Ok, eerst maar nog eens een patch binnen hengelen.
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14151-Letter-From-The-Chairman Oeh, gratis wapen.