Bedankt. Ik heb het even vluchtig doorgelezen. Aangezien ik al een schip heb, hoef ik zo te lezen niet meet te pledgen. Er staat ook al voor ruim 20 gig aan game op mijn PC. Ik wacht wel af tot er meer beschikbaar komt.
Wel geinig om te zien hoe het landingsgestel uitklapte toen jij met je neus in mijn kont kwam. Spoiler: je mag best hier klikken
Het is raar hoe moeilijk het is om niet die extra schepen te blijven kopen Ze hadden die hangar als full game kunnen uitbrengen en ik was al tevreden geweest. Ik wil gewoon awesome boten aanschouwen.
Je geeft toch ook niet het oude vrouwtje op het zebrapad de schuld dat ze niet uit de weg gaat voor een aanvliegende auto?
Geen excuus! Check mijn awesome vliegskills met 1 vleugel vanaf 7:55. Beetje jammer dat het door eigen schuld was, maar dat maakt niks uit. Pas op 12:10 merkte ik eigenlijk dat ik al die tijd mank was. Voor de liefhebber, dit zijn de filmpjes met ons dramatisch vliegwerk Spoiler: Filmpjes
Yesss, nog sneller tegen elkaar op rammen! edit: Het schip is natuurlijk wel kleiner. Dus dat is een plus!