Avenger variants have entered the concept phase. Specifically, the concept art phase... the role of each variant has been locked down. The big thing for Avenger variants is that they want them to look distinct, especially after the criticism of the Cutlass variants. Yess
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14313-Test-Drive-The-Origin-300-Series Yess
Ik zit ook te kijken naar dit spel. Het idee van persistent world met real life players spreekt me wel aan. Spellen als DayZ vind ik met name geweldig. Wat dat betreft zie ik deze game voor me als Eve online alleen dan met flight controls/FPS in plaats van spreadsheets. Klopt dit een beetje?
Eve nooit gespeeld omdat het me steeds werd afgeraden, dus ik kan helaas niet zeggen in hoeverre het daarop lijkt. Maar de bedoeling is wel dat je dit: allemaal kunt doen zonder al het point & click /spreadsheets gedoe.
We weten nog niet precies hoe de Persistent Universe uiteindelijk gaat worden. Het zal sowieso niet zo hardcore zijn als EVE met spreadsheets. Ook heb je inderdaad flight controls en een FPS module er in (bijvoorbeeld bij gevaarlijke planeten of als je spaceship wordt geboard). 28 november komt er een sale met Aurora's voor 20 dollar, een mooie prijs om in te stappen en te kijken hoe het spel draait. Op het moment is alleen de dogfighting module alleen nog beschikbaar met een stuk of wat vliegtuigen, het is dus nog vrij beperkt.
Essentiële console command voor als je heel misschien geen al te goede PC hebt; r_motionblur 0 Er zijn nog niet veel settings buiten Low, Medium, High en Very High (ofzo), maar op die manier kun je tenminste zelf iets veranderen. En het ziet er nog beter uit ook.