1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Ach, DFM is voor mij hoe je je schip kan besturen, wat de schade effecten zijn op het schip etc. Lijkt me erg vet.

    Release begin 2015, betà is eind 2014.

    Maar door alle transparantie die ze geven, geen gezeik/gepush van uitgevers lijkt het me ook een fantastische game te worden. Studio's die met passie aan het spel werken zie je niet zoveel meer.

    Oja, zolang er maar een /dance functie inzit ben ik al een stuk meer tevreden :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die passie van hun is ook aanstekelijk. Nu heb ik altijd al een zwak gehad voor alles mbt space, maar als je hun hoort praten krijg je er gewoon nog meer zin in.
    Het is dat die serie wat jij postte al bij zijn 60e aflevering is, anders ging ik ze allemaal even inhalen. Leuke behind the scenes blik.

    Ik wil met een /dance ook wel een dansje voor het schip zelf! :+ Dat dat ding wat op en neer gaat hobbelen in de ruimte als dansje. :cool:

    Als de alpha/beta maar niet gaat werken als bv een Final Fantasy XIV vind ik het prima. Zo irritant dat je daar steeds je progressie verloor. Ik wil gewoon constant door blijven gaan en dat ze alles onthouden. :D ALs ik steeds opnieuw moet beginnen ben ik bang dat ik toch interesse ga verliezen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Haha precies, ik zal het in ieder geval wel nu elke week volgen. Ze hebben sinds deze maand ook een recap per maand wat er in die maand is besproken/behaald etc. Ook erg makkelijk. Maar wat is nu een klein jaartje? :+

    Maar goed, straks komt de sociale functie actief, dat is ook leuk :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is 'straks'? :p
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Over een maand, zou maar zo kunnen dat het gelijk met de DFM komt. De 41 miljoen schiet trouwens ook mooi op, interessante doelen zitten er aan te komen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is de DFM er al?

    :mad:
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Ja, heb al verschillende gevechten gehad!


    Oh nee, toch niet :'-(
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Waar dan? Op de grond? :+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Dan moet je hem upgraden, dat is toch maar 7 euro. Koopje! :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, zo blijf je bezig. 8) Straks zit ik alsnog aan de $100+ schepen. :+

    Jij kunt je bedden al bezoeken? Anders ga ik nog eens naar mijn hangar en blijf ik overal op F drukken totdat er een bed tevoorschijn komt. :p (en totdat ik de deur dicht krijg)

    edit: Ik ben die brochure van de Aurora eens aan het bekijken, maar die lijkt me ook heel erg nice om wat rond te touren. Veel glas in de cockpit waardoor je goed kunt rondkijken.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Helaas niet, maar dit filmpje laat zien dat het wel degelijk kan! :cool:

    [yt]aVaR1wHRWX0[/yt]

    [noparse](2:18)[/noparse]

    Ach, ik heb een upgrade gedaan en ben er nu wel tevreden mee, het geld is ook voor een goed doel denk ik maar zo :+

    In de Aurora kon ik wel in mijn bed liggen.

    Een vriend van me had de Freelancer gekocht en daar zaten 4 bedden in! Alleen niet zo luxe als die van mij, hij had wel behoorlijk wat meer ruimte :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het valt me nu pas op, maar wat heb jij voor een kleine cockpit? :p Hoe moet je daar uberhaupt komen? Via dat gat boven de stoel? 8)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    [yt]8bSF2u3A140[/yt]

    Vanaf 0:34 zie je hoe ik in mijn cockpit kom. Helaas was de deur wel even geglitched dus moet je maar even bij bedenken hoe die deur open gaat :+

    In dat filmpje is een extra trap naar de cockpit die ik niet heb, die komt misschien later nog.

    En volgens mij is een nieuwe startpost maken net wat voor jou, jij kan heerlijk uitgebreid zijn en mensen al overhalen om het spel te kopen door alleen maar naar de startpost te kijken :+
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe startpost? Mensen overhalen? Betekend dat dan dat er... (misschien) andere mensen hier gaan posten? :eek: brr, best eng!

    Sexy schip, sexy hangar. _O_ Dat reclamebord probeert je nog over te halen om voor een 300i te gaan, maar ik ben bang dat je je lekkere bed niet gaat verlaten. :D
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Zeker niet! :cool:

    Ik heb overigens wel erg sterk getwijfeld voor een 350p, maar die hangar haalde me over :cool:

    En straks krijgen we weer commentaar dat we aan het slowchatten zijn :'-(

    :+

    Aaaargh, waarom is het spel nog niet uit :mad:
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat is het voor soort game dan? Een game als EVE Online is best geinig denk ik, maar ik doe niet aan spellen met maandelijkse kosten. Een game als EVE Online, maar dan zonder maandelijkse kosten zie ik wel zitten. Is het vergelijkbaar of helemaal niet?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Minder spreadsheets dan Eve. :+ En geen maandelijkse kosten.
    Ik heb EVE verder niet gespeeld, dus een goede vergelijking kan ik niet maken.
    Deze al bekeken? Geeft je misschien ook wat een idee wat deze game gaat worden


    Ik ben aan het kijken of ik een iets uitgebreidere startpost kan maken, maar pff.. waar begin je? 8) Kort, maar toch met genoeg info. Ik doe mijn best!
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.436
    Leuk Bevonden:
    4.979
    Daar zat ik dus ook mee, begin eerst maar met de 140 sterrensystemen!

    8)

    Geen maandelijkse kosten is echt een voordeel (je kan nu wel een subscription nemen, krijg je wat dingen zoals een Jumppoint magazine etc.).

    Het lijkt nu of het een P2W model is, als je extra dingen wil, moet je het kopen. Echter is dit bij de release niet meer zo, alle schepen (limited of niet) kan je later in het spel vinden/kopen.

    De maker zei trouwens dat hij wel realisme nastreeft maar hij gaat niet zo ver dat het ten koste gaat van de gameplay, dat scheelt ook.

    Ik hoop wel dat er een uitgebreide character customization in zit.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014

Deel Deze Pagina