Goeie vraag Eigenlijk zo min mogelijk, maar dan wel zo veel mogelijk krijgen pff ik kan niet eens de groep joinen zonder schip gekocht te hebben.
30 - 45 dollar vs 65 dollar (de 2 varianten van deze zijn 75 en 80 dollar) 75 dollar Daarboven vond ik het zelf wat duur worden. (eerstvolgende is $115) Avenger is volgens mij de enige waarbij je de fancy hangar krijgt. De rest van de perks, ach. Wat verzekring, wat starting credits. Dat is niet zo interessant. De boot! Daar gaat het om. Vergelijk ze hier: https://robertsspaceindustries.com/ship-specs
Met de aurora krijg je geen alpha en beta acces he? Hmm ik vind het best geinig met zo'n klein kutschip te beginnen en dan gewoon kijken wat voor rol mij het leukst lijkt en dan in het spel sparen voor een beter schip
Vind ik ook. Heb heel erg lang getwijfeld over de Aurora. Zoiets heeft zijn charmes. Die van mij is dan net 1 stapje... beter? anders? Geen idee hoe goed die van mij is met transport, aangezien in de Aurora trailer dat echt een focus was. Maar goed, het is ook geen beest. Met die van 40/45 dollar krijg je wel alpha en beta toegang, met die van 30 niet.
Aurora is wel een goed starter schip maar niet meer dan dat Ik weet niet eens of dat schip een jump engine kan hebben.
Maar ja, dat is ook wel de bedoeling. Dat het een starterschip is. Je wilt je weg omhoog verdienen, niet kopen.
Ik heb dan ook geen schip van 200 dollar gekocht Een wat beter startschip hebben om later een multicrew schip te kopen
Over multicrew gesproken. Kun je alleen maar passagiers meenemen als je er ook echt de stoelen voor hebt? Zou ik bij jou niet gezellig op een bed kunnen liggen terwijl jij vliegt? Of zou jij niet bij mij, ehm, in het gangetje achter me kunnen staan? Moet het er echt op gemaakt zijn? En onzichtbare trappen! (was vergeten eerder het filmpje af te kappen, dus tenzij je weer het binnenste van mijn schip wilt zien kun je het halverwege af zetten )
EVE gaat echt veel te diep om dat 'voor erbij' te spelen. Ik snapte geen barst van het spel, maar de sfeer was top. Krijg ik ook de eer om jullie groep te joinen? Mijn Handle is Ynance. Die Aurora lijkt me als startschip wel prima. Je moet niet de actie opzoeken met dat schip, maar ik neem aan dat er genoeg andere dingen te doen zijn om geld te verdienen.
Natuurlijk krijg jij die eer. Ik heb je een invite gestuurd, volgens mij. Zo zonder motion blur loopt de game gelijk een stuk beter. Met leek het zelfs met 30+fps een beetje op slow motion.
Yep, bedankt. Ik ben inmiddels lid van jullie groep Ik had mijn resolutie omlaag gegooid. Nu loopt de game wel soepel. Het is volgens mij een behoorlijk zware game voor je pc.
Of iig wat uitgebreidere grafische settings. Dat zal ook vast wel komen, maar goed. Maar met Motion Blur uit werd het direct prima speelbaar op mijn laptop. Op Medium!
Ze verrassen iedereen met een gratis Aurora! In die kamer komt je doek te hangen, duh Ik hoop wel dat je een single seater iemand mee kan nemen! Ik heb trouwens genoeg pods om mensen mee te nemen maar dan moet je niet claustrofobisch zijn
Ik zal vanmiddag even beter kijken, weet het allemaal zo even niet Eve geïnstalleerd, zo maar proberen.