1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Modjes !!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 17 sep 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Doe mij maar 7800 man die zich goed gedraagd hier, in plaats van een ering van een van de moderators.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Doe mij maar een aandeeltje WouteR :)

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    En er zijn ook heel veel membertjes die de mods bij voorbaat al verafschuwen :'-(

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat wil ik er mee bereiken.... Een aanvulling voor het forum (tjezus wat ben ik er makkelijk af te lullen ;) )! Nee maar je snapt het toch wel of ik snap het nu zelf niet meer. Maar het is zoiezo niet om ze te eren maar om ze wat op te fokken:cool: ! Er zijn nu toch een aantal kl**t jong die het forum verzieken. Wie moeten die aanpakken? idd jullie nou dit is mischien iets om het wat te versterken. Er wordt er elke maand trouwens maar 1 geeërt dus niet alle crew leden, alleen die het verdienen ;) !

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben tegen de SBS en Telegraaf praktijken rondom het Nederlands elftal, en daarom dus ook tegen een dergelijk principe voor bij XBW :) Liever hebben we dat 'wij' als eenheid worden geeert of liever nog worden gewaardeerd, en 'wij' als beloning een prachtige community krijgen.

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dan stem je niet :p ;) !

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    die jullie al hebben!!!!!!!!!:eek:

;)

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk ook de negatieve dingen willen zien om een goede community te krijgen (lijkt mij). Maar jullie doen het hartsikke goed hoor daar niet van maar het kan beter:) !

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben in principe één en al zelfkritiek, maar ik vind de huidige community nog verre van perfect of 'goed'.

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    tja vind ik niet..... het kan altijd nog beter natuurlijk..
    maar zeg me 1 community site dat beter dan xbw.nl is...

11. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    is idd wel een leuk id om een star menber poll te maken

12. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    SLIJM--- Alle moderators zijn toch al "stars"?---SLIJM

Een poll over star members lijkt mij wel leuk. Alleen dat is best onbetrouwbaar. Dan stemmen mensen die elkaar goed kennen op elkaar. Laat het dan maar aan de modjes over om de starmembers te benoemen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  13. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm hoe wil je dat doen 8000 members onder elkaar zetten, of dat xbw er 10 nomineert ofzo.. Nee het star member gebeuren vind ik zo wel goed gaan. Ik denk dat admins/mods er zelf de beste kijk op hebben.

14. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Het 'starmember' gebeuren vind ik een heel leuk idee. Maar een 'star member poll' vind ik, evenals 'starmodjes' geen goed idee. Het is net als grapjes, 1 keer is leuk, de 2de keer niet meer ;).

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    GothicRulez zegt wijze dingen. Het is niet meer dan wenselijk dat mod's en admin's zich goed gedragen en de door hen zelf gestelde richtlijnen uitvoeren.

Nee starmod's lijkt mij niks. Mocht een mod iets speciaals doen, bedank hem dan per pm ofzo. Doet hij/zij het verkeerd? Doe je beklag per pm als het persoonlijk is, klaag op de daarvoor gemaakte draden bij algemen klachten (onterecht slotjes ed).

Het su6 van de site is zelf af te lezen aan het aantal aktieve gebruikers en/of de stijging van het aantal nieuwe leden.

Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Oke jullie hebben zelfs mij ervan overtuigd dat dit een slecht idee is ;) ! Laten we het maar gewoon bij Star Members houden...

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    En ofdat de Xbox nog goed in de markt ligt en of er wel genoeg boeiende games (kunnen) worden aangekondigd. Als Xbox website zijnde ben je daar toch ook wel een beetje afhankelijk hoor ;)

stel, de Xbox zou ineens compleet 'hypen' of juist 'doodbloeden', dan gaat het aantal aktieve member ook vanzelf mee omhoog/beneden. Maar natuurlijk maakt het ook zeer zeker uit of het gezellig en informatief is hier!

P.s. het Star Mod idee is aardig. Maar er is zowiezo maar een klein aantal mods. Dus zou het - of saai worden, of interne strubbelingen creeren - omdat iedereen liev gevonden wil worden onder de mods ..

(denk hierbij aan scheldpartijen in het Modhok, muiterijen, chantage-praktijken, moddergooien. En dan nog te denken aan het overdreven lief modder-eten met de members om flink met ze aan te pappen.. dat soort dingen ;) ... wil JIJ dat op je geweten hebben? *))

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, what's new? :eek: ;)

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik bekijk de wereld altijd door een roze bril geloof ik :eek: ;)

"ignorance is bliss" :cool:

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik doe niet aan moddergooien. Ik gooi met moderators :cool:

Deel Deze Pagina