1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Modjes !!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 17 sep 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je me toch uitleggen hoe een haai (of een eend) met me wou gaan gooien :+

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    waarschijnlijk neemt ie alleen een grote hap.. hmm misschien dan toch beter voor jou als ie probeert te gooien ;)

Op zich is het een leuk initiatief natuurlijk.. Denk alleen niet dat het te doen is.. Met name zoals al eerder is gezegd iedereen heeft nou eenmaal een ander beeld van wat een goede mod is.. Persoonlijk vind ik een goede mod iemand die een streng beleidt voert maar zeker niet te beroerd is om newbies te helpen.. En dit zeg ik niet om te slijmen maar ik denk dat de meeste mods wel die instelling hebben.. Hoewel het van mij best strenger mag..
    Ik denk dat we de mods al veel eer zouden bewijzen als er iets meer respect in de community voor die jongens (en meisje ;) ) zou zijn.. Zonder hun zou het allang 1 grote bende hier geweest zijn maar helaas worden ze nog al te vaak er op afgezeken.. Maar dankzij hun is dit nog steeds 1 van de betere communities die er is. Want als ik soms bij een site kijk (aan XBW gelinkt) hoe het er daar aan toe gaat..................

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wel potverdikkeme! Waarom sta ik tussen haakjes! :eek: :cool:

Nóg strenger? Ik vind het anders streng genoeg. En ik was net van plan lief te worden !!! :eek:

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is een compliment omdat hij jou als "one of the guys" beschouwt. Lief, toch?

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je naam staat toch ook tussen blokhaken:+

Deel Deze Pagina