weet nog niet of ik deze ga halen of Tales of Vesperia bij dit spel schijnt het vechten beter te werken en bij Tales of Vesperia het verhaal
zelfde makers hé zelf word dit een must have, alleen denk ik dat ik hem pas koop als ie 40 euries ongeveer is Heb hier nog een aantal games uit te spelen
Zal vast wel eerder zijn gevraagd, maar zijn de gevechten turn based / command based of is het meer een action geburen met button mashing ala Infinite Undiscovery ? Ik hoop niet het laatste, want dat trekt me totaal niet en zeker niet in een RPG...
zelfde uitgever, hele andere developer Heb de gametrailers review bekeken, deze was niet zo positief. Enorm veel grinden en weinig variatie twijfel nu wel een beetje
Tja dat is bij heel veel realtime RPG's. Denk aan IU of Eternal Sonata. Uiteindelijk doe je ook gewoon steeds hetzelfde en ram je op dezelfde knoppen. Bij een turn based RPG is dat eigenlijk hetzelfde dat weet ik, maar toch spelen die games heel anders.
Lijkt een beetje op de games uit de Tales of serie. Dus realtime battles en dus geen turn based commando's geven.
Iemand de USA of JAP versie gespeeld? Ik hoorde namelijk dat hij lekkerder loopt van DVD dan van HDD. Ja lijkt mij ook vaag maar ja misschien weet iemand het....?