1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Weer een stukje verder. Toch wel een erg vette game. Zit nu op zo'n 15 uur en kom net pas van de tweede planeet (Ik weet dat frankverspeek een stuk verder is). Echter ga ik wel voor de 100% collection tijdens de eerste playthrough en dat duurt een tijd.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Toch wel, of echt zo? ;)

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zal vandaag ook beginnen! Heb al ff snel naar de tutorials gekeken, maar daar ben je ook nog niet 1, 2, 3 mee klaar :p!

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu best ver en ben echt zwaar onder de indruk. Ik wist dat de game goed zou worden maar vind hem toch nog beter dan verwacht. Het verhaal krijgt steeds meer diepgang en de cutscenes blijven boeien.:D

5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu voor me liggen maar ik vraag me af of ik eerst Prototype zal uitspelen en SO: TLH nog niet aan te raken. Ik ben namelijk bang als ik aan zo'n soort RPG begin (en ik ken mezelf wel een beetje) dat ik dan Prototype nooit meer aanraak.

6. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren effe veder gespeeld ben nu van de eerste planeet

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    ff spelen en nu al van de eerste planeet?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ff verder zegt ie ;) Zie wel dat 1000/1000 best pittig gaat worden...

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ben al op weg naar de 980/1000 (alle collectibles + quests in eerste playthrough).

Het enige wat echt heel pittig gaat zijn:

Master Battler 10
    Obtain 90% of all battle trophies.

en

Ultimate Battler 10
    Obtain 100% of all battle trophies.

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet de verschillende difficultys niet. Je kan de eerste playthrough geen 980 punten halen

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nee, maar de difficulties zijn eitje nadat je de collectables en de andere achievements hebt. Dat is alleen maar de game uitspelen terwijl ie iets moeilijker is. Je bent dan echter een hoger level met de 'new game+' en dus is het misschien net zo makkelijker of zelfs makkelijker dan Galaxy. Als je daarvoor dus al de andere achievements hebt gedaan hoef je m alleen nog twee keer uit te spelen = snel door de game heenrennen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er staan wel goede guides op xbox360achievements. Die ga ik iig gebruiken. Vanavond of morgen ga ik beginnen iig. Even nog wat guides samenvoegen zodat ik niks mis :)

13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste playthrough speel ik zonder guide, gewoon alles lekker zelf uitzoeken.

Dit vind ik echt een heel sterk stuk uit de game. Spoiler alert.

Als je in die warp terecht komt en op aarde aankomt, maar dan 150 jaar terug in de tijd. De cutscenes vond ik echt super tof en professor Klaus gaf een hele leuke twist aan het verhaal.

Voor degene die al wat characters erbij hebben in de party. Welke 4 gebruiken jullie in de battles?

Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Heb je spoiler niet gelezen, maar over welk stuk gaat het, is misschien wel handig ;)

Ik ben momenteel op de derde 'planeet':

Het Cardianon Mothership dus

en heb die waarschijnlijk bijna uit.

Momenteel is mijn party: Edge, Reimi, Bacchus en Faize.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben ook begonnen en heb er in no-time(gevoelsmatig dan) 3 uren opzitten! Het is gewoon weer een geweldige game die mij Infinite Undiscovery weer lichtelijk doet vergeten!

Overigens is het raar maar waar, maar ik skip de achievements deze keer! Ze kosten gewoon teveel tijd en teveel frustraties als je ook maar 1 item mist! Je hebt circa 8 achievements van 30G, waarvoor je elk honderden items moet vinden zonder ook maar 1 te mogen missen. Kortom, 6 verschillende guides bij de hand en om de minuut lezen of je niet iets voorbij gelopen bent.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hoeft niet. Er zijn voornamelijk in het begin van de game maar een paar missables. Als je die niet mist kan je na het uitspelen van de game gewoon de rest van de dingen verzamelen. ;)

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Kun je me daar eens een vlug pm'etje over geven op welke planeten je wel terug kan en op welke niet? Ik ben namelijk nog maar net voorbij de eerste boss en zou de achievements best halen willen als het geen pain in the ass is! Op dit moment kan ik nog helemaal terug tot waar ik mn shuttle uitgestapt ben.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ad LO en Blue Dragon ook en uiteindelijk waren die best te doen. Al was die van LO wat moeilijker omdat de meeste items niet in chests zaten. Daar moest je gewoon ergens op klikken en dan had je weer een item. Zonder guide was die niet te doen denk ik.

19. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Bachuss is echt extreem sterk, fijne char though

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aantal vraagjes:

1) Kun je alleen met de leader trophies halen?

2) Is 100% monster data nog ergens goed voor?

Laatst bewerkt: 13 jun 2009

Deel Deze Pagina