Star Ocean: The Last Hope is gewoon in de traditie gebleven om een action RPG's te maken net als zijn voorgangers, dus geen verrassing daar. Persoonlijk vind ik RPG's die compleet turnbased zijn snel saai worden, maar natuurlijk moeten de game's geen hack en slash niveau krijgen van bijvoorbeeld Ninja Gaiden.
De japanners hebben bij een pre-order pakket van The last remnant een dvd gekregen waaronder een nieuwe cgi trailer op stond voor Star Ocean: The last hope. Opening Cinematic en dubbele post..whatever.
Dat is overigens geen trailer, maar de intro van de game. Ik heb trouwens erg zin in deze game, het lijkt de eerste echte top-rpg van Square-Enix te worden deze generatie.
Jup stond ook "opening cinematic" en ik heb de neiging om bijna alles wat CGI is van een videogame dat online is gezet om een trailer te noemen... TGS08 Trailer [gt]43157[/gt]
Met die trailer was je me idd ook voor. Wat een game gaat dit worden! Ik denk dat het zomaar nog weleens de beste RPG voor de 360 gaat zijn tot FF XIII komt.
Ik vind het anders een behoorlijk indrukwekkende boxart. Ik zou hem zo uit de rekken vissen als ik deze titel niet zou kennen en alleen op het doosje af zou gaan.
Hier een link naar een nieuwe video, dit dit keer vol met ingame footage en gameplay zit. [gt]43769[/gt] Ziet er allemaal erg goed uit, alleen heb het gevoel wanneer er cutscenes komen het een beetje houterig aanvoeld met de lippen en hoofd bewegingen.
3 maart in de US. En hopelijk dan wel regiovrij idd want dan kan je hem mooi oppikken bij Gamehubs. Dit gaat me eerste echte Japanse RPG worden buiten FF om natuurlijk.
Op de vorige pagina had ik de Japanse Boxart gepost, en nu is ook de US versie bekend gemaakt, 1 die ik veel beter vind. Vraag is welke krijgt de EU? US versie, Japanse versie
Ik ben zeer benieuwd naar deze titel. Normaal gesproken ben ik niet zo van jRpg's, maar Star Ocean zou zo maar een uitzondering kunnen worden. De Japanse boxart vind ik mooier.