1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het battle systeem is beter en uitgebreider in SO. Het is in ieder geval lastiger dan IU. Omdat je weldegelijk moet nadenken waar je mee bezig bent (Zeker als je een wat hogere moeilijkheidsgraad speelt). Ik vind het ook erg vet dat je aanvallen kan counteren etc.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Humz. De games zijn vrijwel identiek, alleen kun je duidelijk zien dat SO een jaartje later uitgekomen is. De game is net iets beter uitgewerkt in combat, je hebt net iets meer skills etc, etc. Het zijn allemaal minieme dingen eigenlijk!

Ik zelf zou denk ik voor Infinite Undiscovery gaan op dit moment, omdat deze goedkoop is (ongeveer €15 import) en het verhaal sprak me iets meer aan. IU is namelijk een beetje middeleeuws en SO is meer een beetje het jaar 2187, space idee. SO daarentegen is iets beter uitgewerkt.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, maar IU heb ik al. Dus de volgende game zou dan SO worden.
    Als ik van plan was deze nu te kopen....wat nog niet het geval is ;)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je IU leuk vindt, dan vindt je deze ook leuk. Maar anders om geldt natuurlijk hetzelfde ;)

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas op het begin, heb net de 1ste baas verslagen. Vind het wel een beetje moeilijk op normal difficulty hoor :mad:
    Krijg nauwelijks items om te healen, en krijg superveel damage.

6. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel ook op Normal & ik snap wat je bedoelt. De truuk is switchen tussen je characters & counteren. Vooral Reimi op afstand houden & haar special attack gebruiken. Die doet totaal ongeveer 300-400 dmg. Omdat het constant een critical hit is. Daarnaast moet je met Edge counteren, om critical hits te maken.

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand dat als je het spel hebt uitgespeeld of je dan je wapens kan behouden? want veel vette wapens kan je pas maken op het einde volgens mij:eek:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat zou Ypuh kunnen checken.

Ik hoop trouwens nog het meeste dat je level wordt behouden.

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij wordt alleen je data meegenomen (Monsters, Battle Trophies etc.).

Edit:

Q: Is there a New Game +? What carries over?
    A: Yes there is, but only your Collection Datas carry over (battle trophies, monsters, weapons and ship datas), not character levels, items, skills or anything else.

Bron: xbox360achievements.org

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat is best klote. Waarom zou je de game dan nog 3 keer uitspelen? Gaat het weer 60 uur duren voordat je hem uit hebt per playthrough.

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx....want ik zag op youtube een cutscene met faize( eentje aan het begin) met edge met een moonstonesword of moonsword en die kan je alleen op het einde maken.

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb nu net een Moonstone sword inderdaad, na een uurtje of 80-85 spelen. Zoals x360a zegt, krijg je je wapens etc niet mee naar een volgende playtrough, dus heb ik nog niet de intentie gehad een nieuwe game op te starten. Ergens vind ik het wel vreemd, want de aller vetste wapens krijg je pas na de laatste optionele dungeon. Dan heb je er dus al niets meer aan als je voorbij de final boss bent. (Ja, je kunt diegene nog tig keer verslaan, maar daar krijg je vrijwel niets voor).

Overigens is bij game.co.uk, Star Ocean voor €29,99! Kope kope kope!

Edit; Getest! Je krijgt helemaal geen items, gear, skills, skillpoints of whatsoever mee. Alleen je BT, Weapons, Monster en Spaceship data word meegenomen.

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  13. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij vandaan dat star ocean bij mm 30 euro is. Volgens mij bedoel je bij game.co.uk:p

14. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1

zoals je zegt is er wel een stuk minder motivatie voor een 2e playthrough want die wapens en die skills die je bij die laatste dungeon krijgt zijn idd te vet

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    My bad ^^.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat ik me afvraag is

als je een nieuwe armor equipt, zie je dat ingame dan ook veranderen?

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Armor, armlets en necklesses niet. Wapens wel, zelfs in de cutscene's.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eiegnlijk is dat wel jammer. Zou het toch wat leuker en iets realistischer maken.

Ach ja, wie weet gebeurt het ooit nog eens.*)

Ik heb sinds gister ook Tales of Vesperia, en helaas zal deze game moeten wachten tot ik die game heb uitgespeelt. Tering, wat is Vesperia goed!

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Welke van de 2 heeft de beste customization mogelijkheden?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    In welk opzicht?

Deel Deze Pagina