Zie je nu wel, ik ben gewoon normaal . (Japan en U.S hadden hem wel een paar maanden eerder). De 255 drops voor Bacchus zijn binnen, daarvoor had ik nodig 3224 kills op de Dark Bot striker en 1771 kills op de metal scumbags, en nu maar gelijk door voor de Meracle drops .
Nee. Het discswappen is dan ook het slechtste punt aan dit spel. Trouwens nog wat stats van iemand die 100% heeft: Dat is bijna een maand continu spelen!
Zo, net even weer een flink deel van mijn muziekcollectie op de harde schijf gezet, voor de uren die nog komen gaan zeg maar. Ik ben eigenlijk wel blij met een spel waar je zo lang mee bezig bent, scheelt best wel in de aanschaf van nieuwe spellen. Eternal Sonata b,v had ik 21 dagen uitgespeeld (1000 punten), dat vind ik toch te kort voor een spel van 60 euro. Ben in de W.D bezig geweest met de 255 drops voor Arumat, geostones tellen daar als drop voor hem en dat gaat echt 10 keer zo snel als de drops voor Bacchus. Soms wel vier drops per gevecht, ja dan gaat het hard. Zat zelfs onder de 1000 kills. Nu die voor Meracle, en die gaan weer in een dramatisch tempo van hooguit 20 per uur. Vandaar wat extra muziek.
Klinkt goed, haha. Straks ook nog de exact damage en healing trophies, die zullen ook wel gaan zuigen Ik ben trouwens heel even van het spel afgestapt om Lost Odyssey uit te gaan spelen. Daarna ga ik wel weer verder, want het blijft een goede game.
Ik heb de game sinds vandaag en heb de Battle simulator bijna klaar. Maar ik krijg die Battle practice lesson niet klaar. Ik gebruik alles wat ik geleerd heb,maar ik word werkelijk gestoord van die vijanden die op je gaan lopen schieten terwijl jij bezig bent met een vijand....deze 'stralen' lijken amper te ontwijken te zijn en ik ga er steeds door dood. Vind het al ernstig genoeg dat ik hier al niet eens voorbij kom......enige tips?
Weet ik , maar ik wilde eigenlijk persé die battle simulator finishen. Tja, i guess gewoon het idee van dat geklaard te hebben...maar wellicht zal ik het skippen ja Maar ik vind tot nu toe de game erg cool, de combat vind ik bijvoorbeeld echt toffer dan IU. Maar ik heb een vraagje (ongetwijfeld staat dit in de manual,maar laat ie er nu net niet bijzitten) hoe kan ik switchen tussen vijanden tijdens de battles?Want ik ben bijv. met zo'n groot insect bezig terwijl een wesp mij aan het aanvallen is...schiet niet op
Ha, een nieuwe Star Ocean fan. Dat zijn goede berichten. Switchen tussen vijanden gaat dus niet (minpuntje), het beste wat je kan doen is zo dicht mogelijk naar de vijand te lopen die je wil aanvallen. En dan maar hopen dat die overschakeld op de goede vijand.
Ik begon aan de game met de verwachting dat ie wel eens tegen kon vallen, aangezien er heel wat reviews waren die aardig negatief waren. Maar als ik alleen naar reviews zou luisteren, had ik de game niet gehaald. En ben blij toe dat ik dus niet geluisterd heb, zeg maar. Ik heb begrepen dat het begin juist niet al te speciaal is en dat ie steeds beter word, maar ik heb er nu al genoeg fun mee. Dus er staat me wat te wachten. Alleen vind ik de camera tijdens het lopen niet zo geweldig, die had beter geplaatst moeten worden. Maar tijdens de combat vind ik die juist weer uitstekend dus ach. Ik heb een lange tijd geleden voor de PS2 toen SO:Till the end of time gekocht..maar echt amper gespeeld. Maar qua verhaal moet dat niks uitmaken toch? Oh ja, soms vind ik de stemmen wel HEEL erg cheesy en bijna verdomd vervelend. Ik zal nooit begrijpen waarom ze niet gewoon een simpele japanse stemmen optie erin pleuren. Lost Oddysey kon het ook...dus kom op.
Ik krijg hem binnenkort ook. Heeft iemand een goede online walkthrough? Met de overvloed aan games heb ik geen tijd voor meerdere playthroughs. Het liefste 1 die spoiler free is, dus geen bossnames bijvoorbeeld
Het ligt eraan wat je wilt bereiken met de walkthrough. Als het om de achievements gaat moet je sowieso de game minstens 3 keer uitspelen. Er is overigens nog geen spoiler-free walkthough beschikbaar voor de game.
Je kan met de rechter stick als het goed is switchen hoor. De uitwerking ervan is echter knudde. Maar TotalSOLO, nog geen Ethernal Queen verslagen!? Ben ik nog steeds de enige die de pijn heeft doorstaan op dit forum?
Ik denk dat TotalSOLO de Etherial Queen ondertussen wel makkelijk kan verslaan, hoor. Althans, ik weet bijna wel zeker dat ie level 255 is met z'n 600+ uur.
Het gaat mij voornamelijk om niets te missen wat betreft verhaal en items en sidequests. Grind sidequests die je doet nadat de final boss is verslagen en bijna niets opleveren boeien mij toch niet zo
Ik ben ook begonnen! Zit nu op 18 uur in twee dagen. Vind de stemmen ook cheesy, maar gelukkig raak ik er steeds meer aan gewend. BTW wat lees ik nou, moet je echt level 255 zijn om de eindbaas te verslaan. ?