Interview met SO4 Dev team Staan een paar antwoorden in op vragen die in dit topic al eerder zijn gesteld.
26 februari in NL volgens mij of klopt ditniet?? weet iemand hoe het gevecht systeem is? turn based of?
Geen turnbased, wanneer je een vijand tegenkomt, wisselt het scherm naar een arena waar je hem bevecht real time met combos en al.
Nee, Europa heeft nog geen datum. Waar ik overigens echt bang voor ben is dat de Asia en US versies niet regiovrij zijn, zie Infinite Undiscovery, wat betekent dat wij lekker kunnen wachten tot Europa hem eindelijk krijgt. En wij zullen hem vast pas weer rond september krijgen.
Hmmm... Beetje jammer. Beter dan turnbased, maar ik heb liever gevechten alle Oblivion, Mass Effect, etc.. Volgens mij wordt je helemaal gek van dat switchen van level naar arena en weer terug.
Zeker weten dat de release voor europe niet bekend is ? Want check dit eens http://www.videogaming247.com/2009/...ope-na-release-moved-up-no-changes-elsewhere/ Other territories’ dates, however, remain unchanged, with Japan joining Edge Maverick and co. on February 19, and Europe on April 24.
SquareEnix heeft altijd wat met over the top flash interfaces, erg mooi, maar duurt altijd zo lang. Ben trouwens wel wat pissed dat wij Europeanen weer 2 maand langer moeten wachten.
Pissed? Wees blij, 2 maanden is niets tegen over hoe lang de meeste RPG's er over doen om naar hier te komen. Als je pissed wil zijn, dan moet je dat zijn op al die landen die geen Engels willen leren.
Tales of Vesperia anyone? Zo'n game heeft al Engels, en inderdaad moet er nog Spaans/Duits/Frans, etc erop worden gezet omdat anders de rest van Europa het niet kan begrijpen. Region lock zuigt hard, maar snap helaas wel waarom het nodig kan zijn.
Nieuw filmpje met wat oud en nieuw videomateriaal. Telkens als ik die gezichts animaties zie moet ik denken aan de Thunderbirds xD [gt]44763[/gt] Nieuwe karakter: