Dus jij hebt 2 ook gespeeld wat vond je er van? En vind je 4 beter? En... Word de 100% echt zo moeilijk als iedereen zegt? Heb er zo veel zin in. So vind ik een betere serie tot nu toe dan ff.. Edit: Sorry dubbelpost.
Heb mezelf voorgenomen om 100% van de trophies te halen( de ps trophies ) voordat ik aan ff en wkc begin. En die laatste denk ik toch al vrij snel binnen te hebben
Over trophies gesproken, heb net met Meracle de Deal exactly 7,777 points of damage gehaald. Dat was er nou eentje die mij vooraf erg lastig leek, maar deze (deal exacly ... damage) trophies zijn dus zeker te doen. Gewoon een zooi verschillende ATK waardes toekennen aan je armor, neck- en wrist accessory zoals +4%, +10% enz. Heb hem nu gehaald met 5677 ATK, en dat is bijna 600 ATK minder als wat in de guide staat. Dus het is gewoon een beetje zelf pielen met de cijfers tot je in de buurt komt van het zo gewenste aantal.
Haha, maar heb nog nooit genoeg gekregen van een star ocean. Altijd alles uit die games gehaald. In deel 2 zelfs de hele itemcreation, pickpocket(incl The marvel sword uit de kist) , de bonus dungeon, een speed run en een coplete monster list game. Dus de nieuwe ga ik er ook voor.
Omdat dit waarschijnlijk 1 van de grootste challenges is ga ik toch weer verder. Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden met wat tips etc. 1 vraag vooraf. BT's moeten allemaal in 1 PT gehaalt worden toch?
Paar vraagjes: -Hoe gebruik ik IC? Ik kan die nergens in het menu vinden. -Hoe gebruik ik skills zoals healing in een battle? Alleen door op Y te drukken en uit de ring te selecteren? Ik kan hem namelijk nergens aan mappen in het Battle Config menu.
Nee, dat zou onmogelijk zijn. Je neemt ze gewoon mee naar andere playthroughs. IC kan in het centrale gedeelte onderin het schip, met al die stoeltjes. Het is de deur vanuit de Recreation Room. Je kan wel degelijk skills mappen, maar misschien is het niet zo met healing skills. Ik zou het momenteel niet precies weten.
Kan ik een punt vaker harvesten? Dus komt het naar verloop van tijd nog een keer terug? En weet iemand wat 'rate' betekend als ik met een shopowner praat?
Terugkeren naar de calnus, en alle harvest en miningpoints zijn weer gereset. Rate wil zeggen dat je een bepaalde korting krijgt als je alle opdrachten voor een shopeigenaar hebt gehaald.
Ik moet nu naar het Celestain (?) Ship. Ik moet nog 1 order in Trion. Daarnast nog wat order is Aoes (Exploration Base) en Woodley. Ik moet alleen die in Trion completen toch voordat ik naar het schip ga?
hij komt zo binnen moet alleen eerst werken tot 11 vannacht dan maar een paar uurtjes langer op blijven! Edit : Vannochtend eindelijk begonnen! 3,5 uur gespeeld en ik vermaak me zeer goed. Eerste boss verslagen alleen dat stelde nog niet echt iets voor. Heb al weer zin om naar huis te gaan om weer verder te gaan. Wanneer leer je die ore te harvesten? Een ding wat me opvalt is dat ik het nu zwaar op tales of symphonica vind lijken.. Echt bizar veel.
Ore harvesten leer je zodra Baccus in je party komt. Dat is op de 3e planeet. Welke diffculty speel je? En zijn de PS3 trophies gelijk aan de x360 achievements?
Ok dan ga ik straks gewoon lekker verder, eerst die order quests nog even afmaken voor zover ik kan. Heb weer lekker warme gevoelens als ik dit speel. Met edge nu 16% van zijn bt gehaald. Kan niet wachten tot ik thuis ben om verder te spelen. Trophies zijn iets aangepast/ nog moeilijker gemaakt op de ps3
Ok dan ga ik straks gewoon lekker verder, eerst die order quests nog even afmaken voor zover ik kan. Heb weer lekker warme gevoelens als ik dit speel. Met edge nu 16% van zijn bt gehaald. Kan niet wachten tot ik thuis ben om verder te spelen. Trophies zijn iets aangepast/ nog moeilijker gemaakt op de ps3
Wat is er anders aan de trophies dan? Verder zou ik iig op Galaxy dif beginnen anders moet je 4 PTs maken voor alle achievements/trophies! En verder zou ik Faize zoveel mogelijk gebruiken wil je zijn Bts halen in je 1e PT.
Net terug van vakantie. Ben net op disc 2 aangekomen. Ben nu lvl42. Heb eigenlijk alleen met Faize gespeeld om zo te zorgen dat ik zijn BT's heb voordat hij vertrekt. Zit nu op 51% van zijn BT's en had bij enemy no. 43 al de 40 types defeated dus de 130 moet ik zeker kunnen halen. Gebruik nu vooral Ice Needles en zodra de vijand bevroren is gebruik ik Earth Glaive. Faize staat nu op Burst dus zijn magic damage is nogal crap. Heb bij Edge, Reimi, Lymle beide BEAT al op lvl20. Bij Faize was ik vergeten te switchen toen hij Strike op 20 had en daarom is Burst pas 15. Voor de achievements heb ik alles gehaald wat te missen was. Verder heb ik alle quests/orders gedaan zodra die mogelijk waren en ben nu bezig met de orders uit Tropp/Astral/Tatroi. Zal later wel een nieuwe update zonder spoilers proberen te geven.