1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Succes met de Ethernal Queen ;d.

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hehe, kijk er naar uit! Ben nu op het punt dat miracle mijn team heeft gejoined. Weet niet of ik al aardig opweg ben? Iig mijn eerste run doe ik voor de fun en doe geen moeite voor trophys. De 2e run ga ik wel proberen zo veel mogelijk te halen. Maar dat komt later wel! Heerlijk spel tot nu toe!

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Heb de game ondertussen ook weer opgepakt. Ben nu even bezig met veel van de quests te doen voordat ik de game uitspeel. Ja, ik moet nog steeds de storyline uitspelen. :+

Ik ben momenteel met m'n main team level 102+, dus het zal me niet zoveel moeite kosten om de storyline uit te spelen. Daarna maar beginnen te levelen tot 250 voor de Ethereal Queen (en tussendoor natuurlijk anderen afslachten :cool:).

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alle collections worden over gezet. Het is zelfs zo dat er een aparte save file voor is. Haal jij dus een BT en je saved en reload je de vorige daarna heb je de behaalde BT gewoon nog steeds. Er is een boss battle waarbij je dat moet doen om alle ambush BT's makkelijk te halen.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gekocht bij een engelse site voor 15 euro, ik ben net neergestort met mijn schip?! en ik begin net, ik vroeg me af hoe lang het duurt voor uitspelen en wat max level is

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga je voor 1000/1000? Dan is het 250+ uur. Zonder weet ik niet hoe snel het kan.

Levelcap = 200, maar als je per char meer dan 50% van zijn Battle Throphies haalt wordt de levevcap van dat char verhoogt naar 255.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    250+? Maak daar maar eerder 400+ van, en dat is nog weinig. ;)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    250+ is ook 400+ ;) 250+ is wat ik in de guides lees.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    ik bedoel dan ook minimaal 400, want 250 - 400 is bijna onmogelijk (ik zeg niet dat het niet kan).

Ik ben overigens bezig met wat grinden voor quests, voordat ik de main storyline uitspeel. Hierbij ben ik ook al wat Battle Trophies aan het doen, zodat ik daar later wat minder van hoef te doen. Momenteel sta ik op:

Edge 55%
    Reimi 20%
    Faize 10%
    Lymle 14%
    Bacchus 33%
    Meracle 20%
    Sarah 7%
    Myuria 5%
    Arumat 25%

Sarah is gewoon suf qua BT en Myuria speel ik nog niet veel mee. Lijkt totaal nog niet op de stats van TotalSOLO, maar ik ben er dan ook nog niet serieus mee bezig.

10. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanochtend aan mijn Faize-run begonnen. Omdat je monsterdata ook meegaat naar dit spel kan ik al heel vroeg in het spel een monsterjewel gebruiken met hele goede stats *) . Dat komt de snelheid natuurlijk zeer ten goede, ook niet verkeerd voor de twee runs die nog komen voor de universe-en chaos achievements.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nu bijna 50 uur erop zitten en heb ca. 50% van de quest/chest en verhaal gehaald. Main chars op lvl50 atm.

Met de BT's zitten Edge, Reimi en Lymle bijna aan de 50% en Faize op 65% de rest heb ik nog niet gebruikt.

Zal nu wel bijna komen bij het punt dat Faize de party verlaat. Heb net de Astal Caves gedaan. Faize komt daarna toch niet meer terug in de de eerste PT? Dus ik moet al zijn BT's halen voor de Phantom Forces?

Edit: Ga dus voor 48/50 in mijn eerste PT. Vandaar dat ik vooral met Faize gespeeld heb.

Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Volgens mij kan je sowieso niet alle battle trophies van Faize halen in de eerste playthrough, want er is er eentje waar je 100 different monsters moet verslaan. En dat kan alleen als je hem de hele game in je party hebt.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    130 zelfs.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Edge 63%
    Reimi 20%
    Faize 10%
    Lymle 14%
    Bacchus 33%
    Meracle 20%
    Sarah 7%
    Myuria 5%
    Arumat 26%

Heb wat Colosseum trophies gehaald voor edge en nog een quest voor een van de crystal shards. Bij Colosseum Team wordt ik echter zwaar afgemaakt door een setje clowns, welk level moet je zijn om echt kans te maken in de top 10?

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de topplaatsen moet je pas post-game terugkeren naar het colosseum, de nummer 1 is best sterk.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb een aparte savefile. Eerst haal ik alles met Arumat op 100%. Dus alles op Faize's BT's na. Dan laad ik die save en haal ik al zijn BT's. Zit op 66% dus heel veel hoef ik er niet meer. 3000 battles zal wel het moeilijkste worden al heb ik 1000 al gehaald. Alle hp BT's heb ik ook al.

Daarna begin ik pas aan de hogere diffs zodat ik daar nergens op hoef te letten.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn de 'weak spot' BT's altijd op de bazen?

18. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zijn simpel te halen in de bonusdungeons.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer vind het disk swappen eigenlijk plaats? Ik ben nu aan het einde van disk 2 en ben overal terug geweest in de game zonder te hoeven swappen van disk? Kan het zijn dat het disk swappen door de NXE installatie niet meer hoeft?

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik dacht dat je al een heel eind was met deze game Gforce, maar dat kan dus nog een paar maanden duren. ;)

Gisteren de international versie gezien in de winkels (was eigenlijk op zoek naar WKC). Na lang twijfelen toch niet gehaald, ook al heeft die versie Japanse stemmen extra en alternatieve portraits (Vesperia stijl) tijdens gevechten.

Deel Deze Pagina