1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Achievement nog gehad of moet je nog wat kistjes?

Kan iemand mij de -ology drops verklaren. Gister 120 Early Psynards gekilled en bij de laaste pas een egg gekregen. Speelde alleen met Meracle en de rest op manual. Skill is 10/10. Moest dat ei hebben voor een quest in het Sanctuary...

Meracle was lvl60 toen ik begon en lvl75 toen ik mijn eerste ei had. Als ik er zo 255 moet halen is het zo afgelopen. Heb er 4+ uur over gedaan. Op diverse fora lees ik dat het ongeveer 7% per mob moet zijn. Dus als ik surprised wordt en vecht tegen 2 vogels zou het 14% per battle zijn.....of heeft het ook nog iets met je lvl t.o.v. de vijand te maken aangezien ik nu ik low lvl gebieden veel meer drops krijg als voorheen?!

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb deze game nog steeds ongespeeld liggen. En hoe meer ik in dit topic lees, hoe minder ik zin krijg om hem te spelen :x

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Verklaren kan ik ze niet, maar weet wel dat de drops voor Meracle verschrikkelijk langzaam gaan. Voor haar drops moet je in de 7-star dungeon zijn en dan op vloer B-2. Daar zitten twee van die zilveren dodo's die sylphstone droppen. Je moet dan wel de ocarino hebben. Daar brak voor mij het moment aan dat ik het even niet meer zag zitten.
    De drops voor Bachhus gingen ook al zo waanzinnig langzaam. Het beste wat je kan doen is zorgen dat je zo sterk mogelijk bent zodat de gevechten zo kort mogelijk zijn. Die percentages heb ik ook gelezen, maar heb er zelf weinig van gemerkt dat het sneller gaat als je continu een suprise attack doet.
    In het begin van het spel vliegen de battle-trophies je nog om de oren, maar als je eenmaal op het punt bent dat je aan dit soort trophies begint hou er dan rekening mee dat je dagen lang helemaal niets krijgt. Wel inspannen-geen beloning, volgens Pavlov geen goed beloningsysteem. Daar moet je wel tegenkunnen.

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je completion graag hoog wilt houden zonder 200+ uur in een game te steken, moet je niet aan Star Ocean beginnen :+

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nou, ik doe helemaal niks met completion. Is speel games, voor de fun, het verhaal, de exploration, etc, en als dat achievements oplevert prima. Meer dan 1 playthrough doe ik ook bijna nooit, en zeker niet alleen voor achievements :b:

En dit spel zit zo te lezen vol met onzinnig veel gegrind (een beetje is niks mis mee). Maar ik haakte al af bij het battle systeem dat je in het begin moet oefenen. Niks voor mij :D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gegrind is alleen voor de completion. Verder is het wel een leuke game om voor de fun en het verhaal te spelen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game zojuist op de bazar verkocht. Ik denk dat PowerLines wat vaker in dit topic komt snuffen ;)

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben juist door het gepraat van Modder-Eter en GForce geïnteresseerd geraakt in het spel :eek:. Het heeft voor mijn gevoel wat weg van oude MMO's die ik heb gespeeld, maar dat is wel logisch sinds het MMORPG's waren. Het gevechtsysteem ziet er ook dope uit voor mijn gevoel.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ik moet nog de 7 stars dungeon doen, omdat daar nog kistjes staan.
    Daarnaast ligt daar de laatste ring: De Water Ring. Maar eerst ben ik even lekker aan het levelen, aangezien dat erg goed gaat in die dungeon. :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoeveel mobs voor een lvl is dat ongeveer?

Ik heb nu net En II Sanctuary gehaald. Hoelang nog voordat ik de game uitspeel? Heb meer zin in de end game dan in het verhaal!

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Met vol bonusboard scoor je gemiddeld zo'n 100k exp per battle, ligt natuurlijk een beetje aan de soort vijand.

Een uur of 5-6 (incl filmpjes), denk ik.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En zonder filmpjes? Die skip ik namelijk allemaal :)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Toch nog wel een uur of 3, denk ik.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat ik dat vanavond even snel haal. Filmpjes kijk ik in de 2e PT wel. Moet nog een paar PA's doen en nog wat Funeral Bouquets vinden. Hopen dat ik wel alle endings krijg. Ik heb iig de guide gevolgt en geen pickpocket Q's gedaan.

Kan ik naast Faize's en Crowe's PA's de anderen nog met Love Potions beïnvloeden? Ik twijfel alleen of ik wel op de juiste tijden de juiste roommates heb gemaakt. Stond in de guide niet heel veel over. Heb Aramat roommate van Edge gemaakt na de bedscene me Reimi. Daarvoor had ik Reimi als roommate van Edge en Faize constant met Lymle zodra het mogelijk was. De andere heb ik dacht ik random gedaan (zover het mogelijk was).

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    etage 2 van de Seven Star Dungeon gedaan. Ben in drie kwartier ongeveer 10 levels gestegen. Had net een bossfight met 500.000 exp. :)

Ik snap alleen niet waarom dit als moeilijke dungeon wordt geprofileerd? Je kunt namelijk gewoon een etage doen en dan in de Inn saven, om later een volgende etage te doen. Het gemis aan savepoints kun je dus gewoon goedmaken.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet zo meteen de Funeral Bouquets gaan plaatsen. Ik heb er al 1 en moet er in totaal 8 hebben? Of heb ik er 9 nodig en moet ik er 8 maken?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ik had er gewoon 9 gemaakt. Beter te veel dan te weinig, zullen we maar zeggen. :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had je er 1 over toen je klaar was dan? Ik zal dan nog wel 2 extre Blue Roses farmen. Ik moet ook nog even langs Roak om 4 Dendrobium te halen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Volgens mij wel.

Hoe bevalt het discswappen je? :p

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nog niet gehoeven. Heb net 10 Blues Roses gefarmed en moet er dan nog 6. Dan zal het diskswappen beginnen :mad: Nadeel is dat de X360 ook best ver weg staat en zodra ik op de bank lig/zit mijn Birmanen meteen op mij liggen ;)

Deel Deze Pagina