De wereld ziet er groot uit, maar ik kan helaas niet zien of het geen lineaire ervaring word, dat je ook echt zelf de mogelijkheid hebt om te gaan en staan waar je wilt. Zal wel niet zo lang meer duren voordat we reviews te zien krijgen. De videos zat lekker vol actie.
Ja ik ben me er zeker van bewust dat het een JRPG is, zelf ook al een aantal gespeeld, maar ik kan toch altijd hopen
Echt een hele goede trailer, het ziet er gewoonweg geweldig uit. Zie nu ook dat er een nieuwe karakter is geïntroduceerd, een ene Sarah. Ze ziet er uit alsof ze iemand is die de rol als "healer" vervuld, moet zeggen dat kwa design zei er het meest saai uitziet, en lijkt mij ook het minst interessante karakter van allemaal. Ja kan niet wachten!
MUST HAVE VOOR 2009!!!!!! Ziet er ech fantastisch uit, ben alleen niet echt bekend met de serie zo maar eens even op onderzoek uit gaan
Deze game is een prequel op de andere games van SO, dus het is niet nodig om kennis van de serie te hebben.
Hij staat voor 3 maart in Amerika. Iemand een idee of hij regio-vrij is of wat de Europese release date is?
hij stond bij gamehubs volgens mij voor feb/maart (kan niet checken nu site is down) dar verkopen ze de NTSC-J regiovrij maar bij language staat English,.. denk dat ik die maar ga bestellen.
Meeste games die gamehubs verkoopt zijn inderdaad regio vrij, alhoewel ik moet zeggen dat ik bij Star Ocean redelijk skeptisch ben. Misschien een mail sturen naar gamehubs voor bevestiging.
Dat is omdat het nog niet bekend is. Bij Gamebubs staat hij gewoon op de site om al pre-orders te scoren. Blijkt hij niet regio vrij te zijn dan storten ze gewoon het geld terug.