de non-battlescreens zijn mooi, de battlescreens een stuk minder. Verder ziet het er weinig vernieuwend uit en speel ik de komende tijd eerst nog wel even Persona 3 FES
Infinite Undiscovery en The Last Remnant heb ik aan me voorbij laten gaan. Dit spel trekt me wat meer. De screens zijn best okay. Final Fantasy 13 is nog ver weg, dus op RPG gebied (voor 2009) moet dit 1 van de hoogtepunten worden.
Ik kijk dus erg uit naar deze game, alleen het probleem wat ik heb zijn de effects die worden gebruikt in de battles, er zijn er teveel van, het lijkt hierdoor erg chaotisch, en de "special attacks" beginnen ook minder special te lijken in vergelijking met de andere aanvallen. Ik had liever dat het wat subtieler was gedaan, misschien was dit ook een trend in de voorgaande delen, maar soms lijkt het wel als ze willen dat ik een seizure krijg. Met zoveel ander entertainment uit Japan is alles over the top, hyperactief, en snelle actie, plus het cliché van jongen moet meisje redden en daarnaast ook de wereld(of het universum)
Nice, ben best wel een fan van tekeningen/conceptart/illustraties, dus dit soort posts waardeer ik echt.
Weet niet of het al gepost is, maar er zijn verschillen tussen de Amerikaanse en Japanse (Aziatische?) versie: Japan - USA USA - Japan Bron: Kotaku Vind het menu van de USA vetter, maar tijdens de gevechten zie ik wel liever de Anime gezichtjes dan die realistische. Hopelijk is de Aziatische versie gelijk aan de Japanse en is die regio vrij .
Denk dat ik hier mijn intresse ook een beetje voor ga wekken. Ik vond Infinite Undiscovery geweldig (Maar wel best wel moeilijk af en toe).
Morgen komt de Japanse versie uit en volgende week de Amerikaanse, dus ik verwacht ten laatste eind volgende week er wel duidelijkheid over.
De games worden nooit denderend gerate. GTA krijgt een 10 en Infinite Undiscovery iets van een 6, persoonlijk weet ik wel welke ik leuker EN beter vond (Al had GTA IV natuurlijk wel een geweldige engine).
Ligt het aan mij of lijkt de combat van Star Ocean erg veel op die van Tales of Vesperia? Ik denk dat ik één van de twee ga halen, maar niet allebei.