1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals je o.a. op de vorige pagina kon terug vinden, 24 april.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt.....maar toch valt me op dat de next gen rpg's tot nu toe niet ongelooflijk super zijn ofzo. Zelfs PS3's White knight story (wat zo prachtig leek in die allereerste trailer, en dus achteraf 100% bullshit was) valt ook zwaar tegen...althans...al heb ik de game niet gespeeld. Die combat ziet er in filmpjes zo vreselijk beroerd uit...laat maar.

IU was zeker wel tof maar toch echt niet WOW, vond ik dan. En als ik die Star Ocean filmpjes zie....het is allemaal zo simpeltjes, en er zit behoooorlijk wat slowdown in die battles...vind ik zelf niet zo'n ramp maar toch wel kwalijk dat het niet gewoon soepel kan draaien. Maar ik blijf benieuwd naar deze game...dat zeker. Deze komt toch in april naar ons landje of worden we nog steeds in het donker gelaten over een release?

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Overigens vond ik IU pas leuk worden na de 1e disc. Op de 2e disc kun je echt coole aanvallen, heb je een huge party waaruit je kant kiezen en word het spel echt moeilijk. Je loopt van cutscene naar cutscene en krijgt echt het gevoel dat je in een speelfilm van 40 uur zit! Ik ga zeker wat meer letten op de games van Square Enix =).

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://zh-tw.justin.tv/esegk

Live stream van de japanse versie

Die knuppel speelt al 16 uur de game...daaaaaaamn! Raar commentaar daar ook zeg..tjonge jonge.
    Maar ja....opzich niet zo'n wonder as je ziet wat voor zeer rare kostuums sommige characters aan hebben...LOL!
    Moet wel zeggen dat het er zeer slordig uitziet wanneer de character rondloopt...gewoon zo.....vaag. Kijk maar.

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind juist het JP menuutje vetter. Ingame ofc JP!

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vind het vooralsnog erg standaard over komen :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het menuutje bedoel je? Ik vind vooral de kleuren mooier. Het andere is zo donker en vaal.

8. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het hele spel. ;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je de vorige delen ooit gespeeld. Die games waren echt uitgebreid. Vooral de professions leken wel op die van een MMO.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hehe, ik blijf ook even kijken.

Gelukkig is het menu niet real time als in IU, dat maakt het spel al een HEEL stuk speelbaarder!

Die dude die aan het spelen is, is echt crazy. Hij wil de game in 1 sit uit spelen en is al 26 uur bezig (Nu halverwege, aangezien hij nog steeds op disc 1 van 3 zit).

Hij zit overigens nog steeds screenshots te maken van de booby's en upskirts, gekke Japanners! :p

De gameplay ziet er overigens wel solide uit, het is eigenlijk gewoon IU in een andere tijdzone met een nieuw verhaal!

Ik blijf nog even kijken!

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op gamehubs staat dat hij regio-vrij zou zijn...iemand die het kan bevestigen? Lijkt m namelijk raar voor een SE game.

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    IU en TLR waren ook regionfree bij Play-Asia.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gamehubs zegt het altijd, kan je nooit op afgaan daar zolang de game niet uit is. De Japanse versie is al vast bevestigd niet regio vrij te zijn zoals verwacht. Hopelijk is de Aziatische versie wel regiovrij en anders de Amerikaanse.

15. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de game, maar eerlijk gezegd wacht ik bijna een jaar op ToV....... Echt niet normaal dat wij daar zo lang op moeten wachten. Iemand toevallig wat nieuws over een release date voor ToV?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor zo ver ik weet komt hij helemaal niet in Europa :mad:

17. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    What!?!?!?!?! We zitten niet meer in het PSX tijdperk...... kom aan Namco dit kunnen ze niet menen. Dan maar de pijn verzachten met SO4:mad:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ook niet waarom dat zo is. Hij is volgens mij al in Augustus vorig jaar in Amerika uit gekomen.

19. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar de game stond voor EU altijd op 2009 TBA. Maar ik hoor inderdaad van vele bronnen dat de sales van ToV erg slecht waren. En dat de uitgever in EU (atari geloof ik?) het nu niet meer wilt uitgeven in EU....

Ontopic:

SOA4 ziet er op die live stream iig erg stabiel uit. Ik was bang dat het weer een grote framedrop heaven zou worden. Maar het valt reuze mee! Daarnaast ziet het vechten er ook erg goed uit.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien installen op de HDD zodat je een betere framerate hebt?

Deel Deze Pagina