1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars 1313

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jun 2012.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bevestigt dit nieuws helemaal niet, weet jij hoe ver ze waren met de ontwikkeling van deze game? Weet jij hoe veel het nog zou gaan kosten om de game af te maken? En hoe veel ze er voor zouden terug krijgen? En als het alleen maar verlies zou opleveren, zou je dan niet veel liever je geld stoppen in zorgen dat de kwaliteit van de nieuwe films goed is?

Lucas Arts liep echt gigantisch slecht de afgelopen jaren, kwam niks origineels of winstgevends meer uit. 1313 bracht een sprankeltje hoop, maar niet meer dan dat. Eigenlijk is het gewoon heel logisch dat die studio ermee kapt, en op het moment van een nieuwe eigenaar is het ook logisch dat die gaat kijken waar de bottlenecks van het bedrijf zitten.

Als de game al in een ver stadium was, en écht potentie heeft, zal hij misschien nog wel door een andere studio opgepikt worden.

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik weet niet in hoeverre deze game al af was en of het winstgevend zal worden voor hen, maar zoals het er nu staat lees ik het meer als 'we stoppen met het maken van Star Wars games, behalve voor financiele low risk spellen zoals movie tie-ins, die we uitbesteden aan andere bedrijven wanneer de tijd daar is.' Als er iets is wat de games industrie naar mijn mening niet nodig heeft, zijn het meer 'financieel safe' spellen zoals CoD-kloons en movie tie-ins.

Daarnaast wil meer geld in de film steken absoluut niet zeggen dat de film kwalitatief beter wordt. Sterker nog, hoe groter de investering, hoe groter de gehoopte opbrengst, hoe groter de kans dat Disney zich er (teveel) mee gaat bemoeien, waardoor de film het op safe moet spelen en daardoor gigantisch generic en cliché wordt. Dat J.J. Abrams als director gekozen is, versterkt deze vrees alleen maar als je kijkt naar zijn Star Trek (2009), prachtige visuals, maar mager voorspelbaar verhaaltje met clichés die je in de meeste slechtere superhelden films tegenkomt...

Mijn beeld van Disney is de typische corporate geldwolven zonder enige zorg om de integriteit van hun franchises. Dit nieuwsbericht over het sluiten van Lucasarts als game-studio versterkt dit beeld voor mij alleen maar, maar wie weet vergis ik mij hierin en blijkt het dat er straks echt kwaliteit Star Wars games worden uitbesteed, maar nogmaals dit betwijfel ik ten zeerste. We zullen het vanzelf wel zien, maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk van hoe Disney met de Star Wars franchise omgaat.

3. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    balen, hopelijk gaat een ander t oppikken

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Het is jammer dat Disney opnieuw een studio sluit, maar lig er niet echt wakker van. Zonde natuurlijk, maar de laatste jaren kwam er niks bijzonder uit. Buiten dat vond ik 1313 nou niet echt indrukwekkend. Leek me meer op een Force Unleashed maar dan met mooie graphics.

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Zonde dit, zag eruit als een zieke game. Uncharted-achtig met een Star Wars coat. Als een grote fan van Star Wars is het jammer om te zien dat er zoveel gecancelled wordt op het gebied van Star Wars. Lucasarts en schijnbaar ook de Clone Wars serie.

Stiekem is er wellicht wat hoop, er zou een nieuwe serie komen, daarbij ook de nieuwe films. Op het gebied van games.. als ze outsourcen naar goede studio's, who knows. Ik hoop eerlijk gezegd niet op Kinect titel #30132320..

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, want ze hebben al zo veel ermee gedaan :') Geef ze een kans, zonder vooroordeel. Zonder Disney zouden we nooit meer een Star Wars film krijgen.

7. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    eerst maar eens afwachten of dat goed of slecht is..

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik ook, tot nu toe. Ik doel dan met name op het aanstellen van regisseur & schrijvers voor de films, het cancelen van een aantal projecten en de algemene houding over hun plannen en in interviews.

Ik ga de films zeker wel een eerlijke kans geven, ik ben blij dat er nieuwe films komen, maar vind het jammer dat het uitgerekend Disney is die de franchise heeft opgekocht. Hopelijk zit ik er gewoon compleet naast met mijn verwachtingen en is dit precies wat de Star Wars franchise nodig heeft. We'll see, in time. :)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het ook :) If anything, ben ik blij dat George Lucas de franchise niet meer heeft :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Best grappig om nu weet de footage te bekijken. Paar jaar geleden wat dit echt mind blowing. Maar als je het nu kijkt is het oke. Het is niet lelijk ofzo maar het kan wel mooier en is zeker niet onrealistisch.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    =( Damn, dacht dat er wat te melden viel!

Valse hoop.

heuft vindt dit leuk.
  12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    zit je dan met je dooie mus.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja precies damnit!

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Pff, dat bericht had net zo goed in een ander topic kunnen gepost worden, oude necroposter :+

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    GODDAMN HYBRID

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat toch over deze game. :+
    Ging gisteren in het ander topic over SP Star Wars en moest dus weer hier aan denken.

En mensen die nieuws van deze game verwachten. Sporen ook niet. :p

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ... Ik dacht ook dat deze game misschien weer was herboren

18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    En ik maar denken dat er nieuws was

Deel Deze Pagina