1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: Battlefront 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door dudeer82, 30 jul 2008.

  1. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou deze topic maken omdat ik heb gehoord dat deze game verwacht wordt, dus ik zou wel eens willen weten wat jullie denken dat er moet bij zou moeten komen of veranderen ten opzichte van BF 1/2

    grtz.


    Edit: ik zal wel meer dingen toevoegen zodra ik meer weet.:thumbs:
     
  2. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat toevallig dat je daarmee komt. Gisteravond was ik al aan het denken dat ik eens zin had in een nieuwe Star Wars Battlefront.
     
  3. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    ja, zou toch wel leuk zijn als ze het veel groter maken, en dat kan zeker op de xbox 360 en PS3
     
  4. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zou willen:
    -Meer maps om op te spelen (een aantal maps zaten niet in BF2 zoals Rhen Var Harbor en Cloud City).
    -Op alle maps het speltype Assault.
    -Betere A.I.
    -Grotere multiplayer qua het aantal spelers.
    -Wisselbare skins voor de Clone Troopers etc.
    -Co-op ondersteuning.
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt wel lord of the rings: conquest aan. Dat is de spirituele opvolger van star wars battlefront. Wel tof om als archer een capturepoint tegen een horde warriors te verdedigen zo lijkt me!
     
  6. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    maar je het zou ook wel leuk dat er een vervolg komt op battlefront
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ga daar zeker in mee, maar wat ik ook zou willen is dat er meer factions zijn zoals de Yuuzhan Vong en andere factions die bv tijdens de sith wars waren of zo. Dat de story line wordt uitgebreid dat er ook stukken in zitten van de expanded version, meer heroes(ook meer heroes per level niet 1 maar bv drie ) meer plaatsen per planeet dan 1, dat je ook bv vanaf een planeet in X-fighter springt (of iets ander) en naar de ruimte gaat om daar te vechten (en omgekeerd). Meer voertuigen (die je kan gebruiken). Ook dat je bv je eigen storyline kan kiezen (dat je bv de Light side of de Dark side kiest).

    Dit is heel veel natuurlijk maar het zou het spel alleen maar ten goede komen

    grtz.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2008

Deel Deze Pagina