Iemand de BETA al gespeeld ? Graphics wise ziet het er niet normaal vet uit. Maar moet nog wennen aan het schieten op de één of andere manier. Voelt een beetje weird. Maar goed, heb pas 2 potjes gespeeld. Straks wat meer spelen.
Zie net dat het gewoon een open beta is. Dus ben hem meteen maar gaan downloaden kijken of het wat is.
Die loot crates zijn niet bepaald balanced op het moment. Ergens uren in moeten steken om uiteindelijk je loot te krijgen is ok, maar dit bewust niet in balance. Pay to win dus....
Waarom pay to win ? Zo groot zijn die verschillen ook weer niet. In andere games kan je ook direct hele classes optuigen door een pakketje te kopen. Daar is het dan geen pay to win ? Ik zie liever dit, dan weer een seasonpass van 50,- Euro, waar je uiteindelijk op lege servers terecht komt. Het is allebei niet ideaal, maar bedrijven zoeken toch maar een verdienmodel. Tegenwoordig is de trend de lootbox. Als iemand iets roept in een filmpje is dat niet opeens sluitend hè
Eens... Dat is ook de beste optie. Maar ik ben een beetje klaar met die seasonpass. Kennelijke graaien ze zonder, niet voldoende euro's bijnaam en krijg je dit soort constructies. Maar pay to win vind ik wat kort door de bocht.
Na mijn idee moet je altijd voor een doel kunnen spelen, bv een wapen of star card kunnen farmen in de vorm van een XP systeem. Nu ben je geen doel om voor te farmen en ben je afhankelijk van de RNG god die klaarblijkelijk niet graag mee wil werken. Wat je nu krijgt is dat de gene die wel betaald voor loot crates legendary starcard heeft en jij tijdens matches keihard word afgedroogd. Dan is de balans dus ver te zoeken en gaan er vele afhaken doordat ze zwaar gefrustreerd raken. Ik begrijp heus wel dat games ontwikkelen duurder is dan 10 jaar geleden en dat er via microtransactions geld verdiend moet worden. Doet dat dan via cosmetische loot en niet via deze weg.
Ik wist dat ie kort zou zijn, maar zó kort... http://nl.ign.com/star-wars-battlef...rs-battlefront-2-campaign-is-5-tot-7-uur-lang