Maakt het wat uit? Het gaat toch hoe de game gaat spelen, wat voor mldi er inzitten en welke richting ze uitgaan. Graphics zal wel goed zitten.
Dit staat op de site van de game, maar dat zegt denk ik niets.... X1 of PS4 footage, vind het allemaal prima. Zou echt leuk zijn om voor de verandering een keer een idee te krijgen van hoe de console versie eruit gaat zien, ipv PC met alle toeters en bellen geactiveerd.
Mjah, kan van alles beteken helaas. Dev-kit? PC + X-ONE controllers? We zullen het te weten komen rond 19:30
Hopelijk ook zien man. Zou echt zuigen als alleen mensen behind closed doors die shit zien. Maar DICE heeft het constant op tweets gehad over 'destroying the internet'. Dat gaan hen niet lukken met een cinematische trailer. Wordt vast zo'n Battlefield achtige reveal vol spektakel gameplay.
Ik vind alles prima. Zolang het maar niet een trailer word die TE "cinematic" aanvoelt. Heb liever gewoon echte, rauwe, gameplay. Datgene wat ze tijdens de BF4 reveal ook deden. Toen speelde ze toch een level? Kan me ook echt niet voorstellen dat ze zo'n heel "reveal-event" plannen om vervolgens met een cinematic aan te komen van 2:30...
Ik denk het wel gezien de teaser. Is gameplay maar opgenomen met cinematic tools. En verder zal het me een worst wezen welk platform ze laten zien. Al zal het gewoon PC zijn zoals altijd.
Ja, ik doelde meer op het bericht op welke console ze het lieten zien, dat maakt toch niets uit? Oeps, dacht op edit te drukken
Precies. Daarom hoop ik ook dat we na de trailer van Battlefront wat echte footage gaan zien. Want door middel van een trailer breek jij het internet niet hoor
Hoop ik ook ja, op een CoD achtige trailer waar ze 2 seconden gameplay laten zien wordt niemand vrolijk van.
Footage zou epic zijn, of het nu PC gameplay is of niet. Ik wil gewoon weten in welk perspectief je speelt.
Precies, eigenlijk is het logisch dat ze het op de PC laten zien want ze willen het natuurlijk in volle glorie laten zien.
Ben erg benieuwd.. Komt er ook iets van een SP in of echt alleen MP?? Kan ook niet wachten om de film te gaan zien in IMAX 3D.. De eerste films ook in de BIOS bekeken. Echt zo gaaf, die 3 laatste niet want die vond ik niet zo aansprekelijk. Maar nu Mark Hamill, Carrie fisher en Harrison Ford weer van de partij zijn.......