Het mooie is dat niemand het hier over geruchten heeft. Het is gewoon nieuws. En geruchten van bepaalde insiders blijkt JUIST vaak waar te zijn, just sayin'. Als je je er zo aan soort...gewoon negeren, simple.
Ja vette trailer, maar ik wil gameplay zien. Aan zo'n trailer heb ik niks. Zelfs Star Wars the Old Republic leek een vette game bij de eerste trailers.
Krijgen we nog iets te zien of alleen maar gezwets? Dit soort dingen boeien mij altijd vrij weinig zelfs bij games waar ik geïnteresseerd in ben. Also mijn geluid staat op max en ik hoor ze nog steeds amper praten.
Nee, de Star Wars games zijn altijd aan mij voorbijgegaan. Een multiplayer à la Battlefield zou ik alleen maar mooi vinden. Concludeerde dat vanwege deze teksten op de officiële site, waarin ze vooral een vriend benadrukken, in plaats van meerdere spelers. "Werk samen met een vriend in online multiplayer, deel unlocks en geef elkaar rugdekking aan het oorlogsfront. Strijd offline, alleen of met een vriend voor het rijk of de republiek, in nauwkeurig afgestemde missies."
Ja, je hebt solo missies in plaats van een campaign. Maar de rest van het spel is gewoon multiplayer tot 40 man.
Die zin klinkt alsof het door google translate is gegaan maar ik ga er vanuit dat het over de single player gaat die je in co-op kan doen? Multiplayer in deze game is een givin. 20 vs 20 vind ik eigenlijk best weinig hopelijk zitten er ook nog bots in die naast je strijden.