1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ok, beter! :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed zo.

"“We’re making sure, first and foremost, to ensure it runs at 60 frames per second on everything because that’s what delivers the best gameplay experience.” Alongside the game running at 60fps, it’s clear that graphical fidelity and photo-realism is high on the agenda for DICE."

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Van mij mogen ze meer energie steken in grotere veldslagen. Vind het toffer om net zoals in Battlefront 2 waar overal wel wat aan de gang is. Dan 60fps of 1080p.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Battlefront en Halo 5 in één maand...nice hoor.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jeetje, ze laten wel 5 minuten gameplay zien aan de mensen daar, maar niet aan ons :'-(

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Geef me gvd gameplay!!

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vind ik leuk.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Troost is dat mensen die de gameplay hebben gezien wel enthousiast zijn. En dat het grafisch om van te smullen is.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    60 FPS en en de game moet er zo uitzien als in de trailer? Ik moet het eerst zien en dan geloven, de trailer doet me eerlijk gezegd ook nu niets.
    Ik denk eigenlijk dat de PS4/Xbox One dit niet aan kan.. zeker niet als grootschalige multiplayer game, maar goed ik laat me verassen.

Er zijn dus blijkbaar ook al mensen die bevestigen dat de game er zo uit ziet als in de trailer (aangezien zij gameplay hebben gezien)
    Begrijp dan eerlijk gezegd niet waarom wij dat niet te zien krijgen, ik bedoel het moet er fantastisch uit zien?

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Denk dat t r wel zo uit gaat zien hoor. Explosies e.d. zien er gewoon typisch Frostbite uit.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Op PC zeer waarschijnlijk wel, ach we moeten het zien? zoals ik zei ik laat me graag verrassen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Scheelt wel dat het geen 64 man is maar 40. Zal er prima uitzien denk ik. Blijft toch Frostsbite en de stijl helpt natuurlijk ook met lasers etc.
    Ziet het eruit als de trailer? Nee dat niet. Dat gaat gewoon iets te ver imo.

Mallakai vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hate to be a debby downer

Maar kan ook dat het weer een Battlefield verhaal is he. De onthulling van BF3 en BF4 was schitterend, maar dat was singleplayer. Als we die impressies lezen, is het gigantisch scripted en erg mooi. Een bron zei dat het niet als een MP match eruit zag. Het klinkt dus alsof dit zo'n solo missie was en dat zou verklaren waarom het zo mooi is. Krijgen ze het echt voor elkaar om multiplayer er zo uit te laten zien op console of....close...dan zijn DICE magiërs wat mij betreft. :)

Gelukkig laat E3 niet heel lang meer op zich wachten.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee was gewoon 20vs20 online game.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In dat geval eet ik mijn woorden nu op. Bring on E3. Gaat denk ik sinds lange tijd weer een vermakelijke E3 show worden.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maar als het zo indrukwekkend is, dan snap ik niet waarom ze het gewoon niet op internet gooien. Uncharted 4 komt in 2016 uit, maar we kregen al een flinke portie aan gameplay te zien in 2014. Battlefront komt over 7 maanden uit, had leuk geweest om iets te zien. Maar ja, blijkbaar willen ze het bewaren voor de E3. Daar valt ook iets voor te zeggen.

18. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb neks met Star Wars...waarom zou ik deze game toch een kans moeten geven ?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom moeten wij jou overtuigen?

Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij beantwoord zichzelf.

Hij houd niet van Star Wars. Niet kopen dus.

Ik heb er wel zin in. Alhoewel die cinematics me nooit wat doen. Dus ook deze niet :+

Gameplay zal het moeten doen. Die verwacht ik op E3 pas. Zag er leuk uit. Betwijfel alleen of consoles dit level van detail kunnen halen.

Deel Deze Pagina