1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

1. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.047
    Ik ben de Star Wars films aan het downlo.. (mag ik dat zeggen?), never seen, never played :oops:

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Niets moet

Merk dat er veel hype is rond het spel. Maar ze hebben nog zo weinig laten zien.

Ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die niks met Star Wars hebben maar toch hyped zijn voor deze game (en waarom).

Zelfde geldt eigenlijk voor Alien Isolation. Heb ook weinig met die Aliens films, maar ben wel survival horor fan. Dus tja, is het dan een game die ik het checken waard is of toch niet :)

Laatst bewerkt: 17 apr 2015
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wij weten toch ook niks verder en of je het een kans moet geven. Game komt pas over 7 maanden. Bekijk de beelden lees er wat over en kijk dan of je interesse hebt in de game.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kijk, ik ben hyped omdat ik een Star Wars fan ben, maar ook omdat het zo lang geleden is dat er een nieuwe Battlefront komt. Ik wacht al zo lang op een multiplayer game die ik in potentie maanden en jaren kan spelen. De vorige generatie had ik dat bijvoorbeeld met de eerste Gears of War. Ik houd van de characters, het geluid, de hele wereld van Star Wars. Ik drink iedere dag mijn melk uit een Star Wars beker, dus mijn visie is enigszins gekleurd ;)

Boeit me ook helemaal niks dat er geen campaign is. Het is gewoon een multiplayer spel. Je had er ook niet beter van geworden als er een campaign zou zijn van 4 uur. Dat is het punt van de hele game niet.

Ik verbaas me er altijd over dat sommige mensen Star Wars niet kennen of niet gezien hebben. Maar dat heeft bij mij ook wel een tijdje geduurd. Pas op mijn 16e ben ik ermee begonnen en ik ben nu 31 jaar. Maar sinds mijn 16e ben ik hooked.

Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig luisteren ze nu eens. Sinds BC2 hebben ze geen leuke SP gemaakt en iedere keer had ik het gevoel. Wat nou als ze al die tijd in de MP hadden kunnen steken. Daarnaast waren de SP's al slecht voor een BF game. En nu was het zelfs in het Star Wars wereld geweest. Dan was het helemaal tegengevallen.

Enige wat nog een beetje leuk was. Waren de co-op missies in BF3. En dat doen ze nu dus ook ongeveer.

Edit:

Laatst bewerkt: 17 apr 2015
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Ik ben hyped as fuck. Alles wat met SW te maken heeft krijg ik gewoon jizzvlekken van in mn onderbroek.

Maar..lees toch veel negativiteit om deze al 3e announcement. Weinig maps, geen spacebattles, en dikke kans dat een hele zooi DLC wordt...ach we zien t wel.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heel tof dat we gewoon kunnen switchen tussen third en first person. Vond het in de eerste Battlefront games gewoon tof dat je je stormtroopers etc gewoon ook kon zien. Hoeveel shooters laten je nou nog in third person spelen vandaag de dag? :)

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is wel EA die dit uitgeeft toch? Nou, dan mag je er inderdaad terecht bang voor wezen. Enige troost is dat Ubisoft het niet uitgeeft bij mijn weten. Heb de game nog nauwelijks gevolgd, dus zie wel hoever dit komt. Ken ook de vorige delen niet, maar begin wel enthousiast te raken.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Gif is cool, maar heb er echt een hard hoofd in dat dit op de PS4/X1 te zien zal zijn.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    3 DLC packs voor 15 euro each waar je 3 extra maps krijgt dat is gewoon standaard nowadays. 8)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is toch niks bekend over DLC? Alleen toch die gratis DLC.

"“The only post-launch we’re talking about now is Battle of Jakku, the free-for-all expansion,” DICE General Manager Patrick Bach told IGN. “It takes you beyond the Original Trilogy, but not far enough that you go into the Original Trilogy era.”"

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Praat de meute maar na, EA publiceert prima games, Dragon Age, Mass Effect, Battlefield etc.

Ik heb er wel vertrouwen in dat het wel goed komt.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ach, er is ook genoeg gekloot geweest rond Battlefield in het verleden. Ik vind ze ook niet zo erg als Ubisoft, maar het is ook wel eens anders geweest. De laatste game in deze serie is van, 10+ jaar geleden? Zoals al zei begin ik ook wel enthousiast te raken, maar ik hou bij de grotere studio's en uitgevers altijd een beetje rekening met een faal. Aan de andere kant: SW kan je moeilijk fout doen, op die MMO van BioWare na, die zit sinds de launch al vol bugs en glitches. Kwestie van wachten tot de eerste gameplaybeelden, inclusief HUD etc.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als we DICE mogen geloven zal het er dus straks zo uit zien op console en PC?

Yeah........nah. :p PC ok, console....hell naw.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Is dat Unreal 4 op Max Settings? 8)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo te zien is het de Battlefront footage met wat dingetjes erbij geplakt alsof het gameplay is. Dit komt als het goed is allemaal voor in die reveal trailer.

Was dit al gepost?

DICE: Star Wars: Battlefront will run at 60fps across all three platforms, aims for photo-realism: will use both PBR (Physically Based Rendering) and Photogrammetry.

http://stevivor.com/2015/04/dice-st...all-three-platforms-aiming-for-photo-realism/

Die ene PC/PS4 game Ethan Carter gebruikt ook dat Photogrammetry, is erg netjes.

Nog wat twitzels

https://twitter.com/DICEfigge

You will be able to take to the skies over our planets and dogfight with squadrons of starfighters

The battle of Jakku is not a day one dlc, it is free content we want you all to have as soon as it is done

Yes, the trailer was filmed in engine, using our in-game models

When playing as a soldier, you can freely choose between 1st and 3rd person views whenever you want

Laatst bewerkt: 18 apr 2015
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ook al zijn de maps in BF4 groot genoeg, 64 is toch wel iets te chaotisch. Mensen gaan toch bijna automatisch elkaar opzoeken waardoor het zo druk wordt. 40 man lijkt me dus ook prima en maakt de game misschien wat stabieler. De trailer wordt je verder niet veel wijzer van.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ook. Ja, EA heeft wel eens wat steekjes laten vallen. Maar de laatste jaren heb ik toch het idee dat kwaliteit bij hun voorop staat. Ze laten Battlefront maken door één van hun beste studio's en niet door een onbekende studio om wat te cashen op de Star Wars naam. Ik heb heel sterk het idee dat ze iets willen neerzetten wat nog geen ander bedrijf heeft gedaan deze generatie.

Iedere vergelijking met Ubisoft gaat mank. Ubisoft doet dat niet netjes en neemt de consument in de maling. Maar Ubisoft kwam met dikke trailers en houden vervolgens de kaken stijf op elkaar. Ik vind dat DICE heel open is over wat ze doen en wat ze willen bereiken. Ze geven al meerdere malen aan dat dit geen bullshit trailer is en dat het uiteindelijke product daar heel dicht in de buurt gaat komen. Als dat ook met 60 fps is, dan zijn het absolute magiërs. Ik hoop het van harte. Niet alleen vanwege Battlefront, maar dat deze grafische kracht blijkbaar wel in de nieuwe consoles zit. En dat een goede ontwikkelaar dat eruit kan halen.

Ik vind het jammer dat sommige mensen gelijk het negatieve eruit pakken. Je krijgt gratis DLC van Jakku, maar er wordt gelijk achterdochtig gedaan. Ja, er zal heus genoeg DLC zijn. Maar het is een multiplayer spel en dan is het fijn als ze steeds met nieuwe content blijven komen. En als de kwaliteit zo hoog wordt als nu door DICE gesuggereerd wordt, dan stuur ik maar al te graag die euro's richting EA op.

Jorrie vindt dit leuk.
  20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Die DLC leuk maar dat doet mij echt helemaal niets, het is en blijft EA.. als er ergens dollars/euro's aan moet worden verdiend dan doen ze dat heus wel.
    Het komt nu over hier omdat jullie Star Wars fan zijn geven we jullie een gratis DLC omdat jullie top zijn.

Maar goed ik maak me ook eigenlijk niet druk om de DLC, ook totaal niet boeiend eigenlijk.
    Gaat mij om de game, het beloven van dat de game er zo uit gaat zien als in de trailer, en dan alsnog de downgrade krijgen bij de E3 (ik hoop het niet)
    Zeker met eigenlijk met de games van de afgelopen jaren verwacht ik tegenwoordig niet zo heel veel meer van games tot er daadwerkelijk console gameplay getoond wordt.

Deel Deze Pagina