Ik heb de livestream gekeken en het lijkt mij wel een vette game Alleen ik heb nog nooit een Star Wars film gekeken. Ik weet wel dat er veel Star Wars films zijn, dus kunnen jullie 2 films opnoemen die ik kan kijken? Ben wel benieuwd namelijk!
Ik ben geen SW fan, leuke films maar niet geweldig. Ik kijk naar de laatste jaren wat ze hebben opgeleverd en dat is prima.
In ieder geval 4,5 en 6 kijken. Dus A New Hope Empire Strikes Back Return of The Jedi Het is ook prima.. maar nu gaan ze een belofte doen met een game waar ik erg benieuwd naar ben.
Niks mis met DLC van DICE en EA als het zoals Premium wordt. Dat is imo nog steeds de enige DLC format die me nog nooit heeft teleurgesteld en altijd waarde heeft gehad.
Gewoon bij Episode 1 beginnen, dus de film uit 1999. Als je die leuk vindt, dan vind je de rest geweldig. Episode 1 vind ik het minst, maar episode 2 en 3 vind ik fantastisch. Attack of the Clones heb ik zeker al 10 keer gezien. Als je gewoon chronologisch het verhaal wilt volgen, dan kan je ook het best bij episode 1 beginnen. Na de nieuwe trilogie (1999, 2002, 2005) kan je doorgaan met episode 4 tot en met 6. Veel mensen zweren bij die films. Ze zijn ook briljant, maar ik vind ep. 2 en 3 ook geweldig.
Episode V is veruit het beste. Dus ik zou beginnen met Episode IV, dan V etc. Als je het niks vindt, kun je de eerste drie episodes, die later zijn gemaakt, lekker links laten liggen.
DLC van BF4 was imo over het algemeen niet heel bijzonder...Als je alle maps en extra wapens/gadget tof vond is het idd het geld wel waard Sowieso kun je de eerste DLC van Battlefront geen DLC noemen. Het is gratis, is nu al aangekondigd en komt kort na release. Is dus imo gewoon onderdeel van de base game niet je net wat later unlocked
Wat versta jij onder DLC? Wanneer je iets download is het al DLC Het hoeft niet per se betaald te zijn.
Gewoon op volgorde van release kijken, episode 4,5 en 6 en als je dan nog een toetje wil kun je voor 1,2 en 3 gaan.
Ja maar als het nu al bekend is en zo kort na de launch komt heeft dat denk ik meer met marketing technische redenen te maken. Hoort dus gewoon bij de base game te zitten maar brengen ze onder het mom van gratis DLC uit DLC is gewoon wat ze met premium doen
Ging ook meer om dat mensen bang waren voor DLC en het melken daarvan. Maar wilde alleen daarmee zeggen dat DICE en EA voor Battlefield altijd veel value for money gaven met Premium. Daarnaast is EA ook niet zo heel slecht als mensen denken. Voor PvsZ waren alle maps gratis en laatst bij Titanfall hebben ze ook iedereen de DLC gratis gegeven een jaar na release.
Ik vind episode 3 het beste van alle 6 de films, I guess omdat ik niet in de 70's - 80's ben opgegroeit snap ik niet waarom IV V en VI het beste moeten zijn. Want episode 3 had voor mij gewoon alles. Vooral het gedeelte vanaf order 66 vind ik echt om te smullen. Daarna I guess episode 2 de clone wars. En dan 6 met de ewoks en 5 met de battle of hoth. Maar het is gewoon het beste om met episode 1 te beginnen Imo zo ben ik ook begonnen met de films te kijken. Dan kijk je gewoon alles in chronologische volgorde.
Ik ben zelf begonnen met de originele trilogie toen Episode 1, 2 en 3 niet uit waren(ik was dan ook enorm jong, maar ik herinner me het nog goed ). Maar toen ik later Episode 1 keek was het voor mij gelijk al een teleurstelling, het leek wel of het verhaal helemaal niks te maken had met de originele trilogie, en jezus wat was Anakin irritant imo. Maar goed. Ik ben nog niet gigantisch gehyped van Star Wars: Battlefront, maar dat zal wel komen omdat ik niet al te veel vertrouwen heb in EA zelf die een aantal jaren terug ook The Old Republic heeft uitgebracht. The Old Republic was toch een game die ook zo veel hype had maar het was uiteindelijk een grote teleurstelling imo.
Ik heb altijd een beetje haat gehad tegen Star Wars maar ik vond de trailer echt awesome en ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat, dit kan weleens een pareltje worden
Maar we krijgen dus geen space battles?! Dat is toch wel erg teleurstellend al heb ik die ook niet echt gemist in deeltje 1.
Dat snap ik ook nooit waarom IV, V en VI zóveel beter zijn. Dat heeft misschien meer met de tijdsgeest te maken. Deel 1 is kiddy met een jonge Anakin en Jar Jar Binks. Deel 2 vond ik perfect, want er is leuke actie, romance en veel tijd voor Jango Fett. Deel 3 was ook epic, vooral dat stuk op Kashyyyk. Deel 5 is het beste van de originele trilogie, want de opening op de planeet Hoth was grandioos. Maar die stukken met Yoda vind ik behoorlijk saai. Met Battlefront kijk ik dan ook het meeste uit om op Hoth te spelen. Wel gewoon gevechten in de lucht, maar geen space battles. Is jammer inderdaad, misschien iets voor een vervolg.