1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Snap ook niet echt waarom. Bij space battles hoef je niet eens veel moeite te doen voor de invulling van het level. :+

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    En kunnen we ook als de droid-army spelen? Dat vond ik dan weer het leukst in de vorige delen.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Persoonlijk geef ik de voorkeur aan episode 3 als de beste van de meest recente trilogie, en Empire strikes back als beste van de oude, op de stukken van Yoda na dan, die ik ook saai vond. Van clone wars is het enige goede, de stukken met Jango Fett. Het mooiste van Revenge of the Sith, ep III, vond ik inderdaad order 66, toen de wraak echt kwam. En Anakin die de tempel uitloopt met een leger klonen, dat deed mij gewoon denken aan een cinematic trailer van The Old Republic, de MMORPG van BioWare. Ik kijk er erg naar uit, zowel de nieuwe film, als de nieuwe game, maar ik hou altijd een slag om de arm als het gaat om de technische dingetjes in een game, of het verhaal en de diepgang ervan in een film. We zullen zien, het is in elk geval tof om naar dit soort games en films uit te kijken.

4. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Wat ik alleen niet snap is dat ze weer een cinematic trailer lieten zien. Laat gewoon gameplay zien.
    Er zijn youtubers die uitgenodigd waren om de game al te spelen maar mogen er vooral niet inhoudelijk over praten.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben niet de game gespeeld. Ze hebben een presentatie gezien van 7 min gameplay. Door mogen ze wel over praten.
    Genoeg gameplay impressions op het internet. :)

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap alleen echt niet waarom sommige mensen zoveel zout leggen op het feit dat er geen campaign is.

7. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Is er inderdaad geen campaign? Is er al iets bekend over de bots? De oudere Battlefronts heb ik kapot gespeeld omwille van instant action en galactic conquests. Als er inderdaad geen campaign in zit en alles is puur pvp multiplayer, damn..

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.124
    Dat is altijd wel leuk :)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld: maar 5 maps... geen space battles... geen campaign... Dat is toch best karig?

11. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wait maar 5 maps? Waar haal jij dat vandaan? Als dat echt zo is dan koop ik de game niet hoor. Dat is wel erg karig.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wow en geen Episode 1tm3 content. Elke hype die ik had is compleet verdwenen. Bedankt EA.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is voor mij ook een beetje een boner-killer =/

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    iMark 007 vindt dit leuk.
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Helemaal geen 5 maps. Er zijn 4 planeten en met de DLC 5. En iedere planet heeft 2 of meer maps.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Call of Duty heeft maar één map, want het speelt zich op de Aarde af. Mensen lezen echt niet =(

18. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dan hadden ze alsnog meer effort kunnen steken in meer planeten ipv twee maps op dezelfde planet.
    Naboo, Kashyyyk, Geonosis, Kamino, Mustafar of zelfs de Death Star om maar wat te noemen. Oh wacht die laten ze er uit om als 15 dollar packs aan te bieden op een later moment.

Ik heb liever dat er meer variatie in scene is dan dat er meer maps op dezelfde planeet is die net slightly different zijn.
    En als je dan echt dlc packs wilt uitbrengen had je de oude planets kunnen recyclen om een slightly different map te geven op die planeten die je dan 3 maanden lang gepeeld hebt.

Dan heb je ten minste een volledige game uitgebracht. En mensen die de game echt leuk vinden kopen die dlc wel. Ipv DLC moeten kopen om een volledige game te krijgen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een assumpties.

Nukem 007 vindt dit leuk.
  20. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja wat dan ze houden het bij die 4 planeten, 5 met de episode 7 dlc. En je moet op Battlefront 4 wachten voor Episode 1-3?

Je denkt toch niet echt dat ze iedereen gratis Premium gaan geven?

Deel Deze Pagina